شایسته‌ترین بازیکن برای جایزه توپ طلا از نگاه گواردیولا

شایسته‌ترین بازیکن برای جایزه توپ طلا از نگاه گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می گوید رودری، ستاره اسپانیایی شایسته کسب جایزه توپ طلاست.

به گزارش فوتبالی، برای توپ طلا امسال، از جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودری به عنوان مدعیان اصلی این جایزه نام برده می شود. بلینگام و وینیسیوس همراه با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شدند و البته بلینگام همراه با انگلیس به فینال یورو 2024 رسید، اما در آن مرحله مغلوب اسپانیا و رودری شدند. 

گواردیولا به خبرنگاران گفت: "اگر رودری برنده توپ طلا شود، ما خوشحال خواهیم شد، چون لیاقت این جایزه را دارد. شاید فرد دیگری نیز برای این جایزه شایسته باشد. مردم رای خواهند داد. رودری فقط در فصل گذشته خوش ندرخشیده بلکه هر فصل چنین عملکردی دارد و در فصل قبل نیز قهرمان لیگ برتر انگلیس و یورو 2024 با اسپانیا شد. البته بازیکنان دیگری نیز هستند که فصل گذشته واقعاً درخشیده باشند. خوشحال می شوم اگر یک بازیکن از سیتی برنده این جایزه شود، چون توپ طلا برای بازیکنان بسیار مهم است. اما همانطور که بارها گفته ام، در بین مدعیان توپ طلا قرار گرفتن، به این معناست که هم بازیکن و هم باشگاه فصل خوبی داشته اند. امیدوارم رودری برنده شود، اما من کاره ای نیستم."

4416