مصاحبه پپ گواردیولا در مورد مصدومیت ستاره اسپانیایی منچسترسیتی

مصاحبه پپ گواردیولا در مورد مصدومیت ستاره اسپانیایی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- پپ گواردیولا با تایید مصدومیت طولانی مدت رودری در مورد این بازیکن به گفتگو پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری اخیر خود به وضعیت مصدومیت رودری و چالش‌های پیش‌رو برای منچسترسیتی اشاره کرد. او تأیید کرد که رودری تحت عمل جراحی ACL و منیسک قرار گرفته و این فصل برای او به پایان رسیده است. گواردیولا با ابراز تأسف از این مصدومیت، تأکید کرد که این یک اتفاق طبیعی در سطح بالای فوتبال است و سیتی از رودری حمایت خواهد کرد تا بهبود یابد.

گواردیولا در مورد جایگزینی رودری در ترکیب تیم گفت که ماه‌ها بدون حضور او به میدان خواهند رفت و این چالشی بزرگ است. او به اهمیت حضور رودری برای تیم اشاره کرد و افزود که اگر تیم بدون او موفق شود، این نشان‌دهنده قدرت تیم خواهد بود و اگر نتوانند برنده شوند، عدم حضور او تأثیرگذار خواهد بود.

در خصوص راه‌حل‌های تاکتیکی، گواردیولا اعلام کرد که بازیکنانی مانند ریکو لوئیس و متئو کواچیچ می‌توانند در نقش رودری بازی کنند. او همچنین به گزینه‌هایی مانند گوندوغان، استونز و آکانجی اشاره کرد و تأکید کرد که تیم همچنان بازیکنان مناسبی برای جایگزینی دارد. در مورد احتمال جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، گواردیولا گفت که هنوز تصمیمی گرفته نشده و با چیکی بگریستین، مدیر ورزشی باشگاه، در این خصوص صحبت خواهد کرد تا بهترین راه‌حل را پیدا کنند.


۱۰۰۹