گرجستان - آلبانی؛ لیگ ملت‌های اروپا در ایران هم نماینده دارد!

گرجستان - آلبانی؛ لیگ ملت‌های اروپا در ایران هم نماینده دارد!

پايگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر ایران، در دیدارهای ملی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، با اتمام هفته سوم لیگ برتر، تیم‌ها به تعطیلات فیفادی خواهند رفت. از آنجا که 15 شهریور مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 آغاز می‌شود، تیم ملی ایران از دهم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال اردوی خود را برگزار می‌کند. 

در این میان چند بازیکن خارجی شاغل در لیگ برتر ایران، از جمله گئورگی گولسیانی از پرسپولیس ( گرجستان)، جلال‌الدین ماشاریپوف از استقلال ( ازبکستان) اریک باگناما از گل‌گهر (گابن)، گائل کاکوتا از استقلال (کنگو)، سباستین اسپاهیو از مس رفسنجان (آلبانی)، اوستون اورونوف از پرسپولیس (ازبکستان)، اوتکیر یوسوپوف از فولاد ( ازبکستان) و آلکسی گندوز از پرسپولیس (الجزاير) به تیم‌های ملی خود دعوت شده‌اند.

نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد، این است که گولسیانی از پرسپولیس و اسپاهیو از مس رفسنجان، پیش از اینکه در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گیرند، با تیم‌های ملی خود در فیفادی پیش رو به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی روز 20 شهریور و در چهارچوب مسابقات سطح B لیگ ملت‌های اروپا برگزار خواهد شد. تیم‌های اوکراین و جمهوری چک هم در این گروه حضور دارند. این مسابقات از روز 17 شهریور در قاره اروپا آغاز می‌شود.

1999