پاس گل جانشین حردانی و گل رضایی؛ کاوه مهاجم آماده مورایس

پاس گل جانشین حردانی و گل رضایی؛ کاوه مهاجم آماده مورایس

پایگاه خبری فوتبالی - کاوه رضایی گل اول سپاهان برابر شمس آذر قزوین را به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در مسابقه خود در هفته سوم لیگ برتر در اراک میزبان شمس آذر قزوین است. دیداری که طلایی پوشان در صورت کسب سه امتیاز می‌توانند تنها تیمی باشند که هر سه دیدار نخست خود را با کسب پیروزی پشت سر می‌گذارند و با صدرنشینی قاطعانه به استقبال تعطیلات فیفادی می‌روند.

در شرایطی که ژوزه مورایس برای این دیدار، صالح حردانی، رضا اسدی و جواد آقایی پور را نیمکت نشین کرده، جانشینان این بازیکنان توانستند خیلی زود برای سرمربی پرتغالی بدرخشند و دروازه میهمان خود را باز کنند.

دقیقه ۲۴ بازی بود که ضربه بازیکن سپاهان به توپ در وسط میدان به صورت اتفاقی کمانه برداشت و به آریا یوسفی جوان در فاز حمله رسید و این مدافع راست با فراری دیدنی به سمت دروازه شمس آذر، پاس در عرضی برای کاوه رضایی فرستاد و مهاجم کارکشته اصفهانی‌ها با ضربه‌ای ساده قفل دروازه محمدامین رضایی را خیلی زود گشود و سپاهان را پیش انداخت.

شمس آذر با دریافت گل در این مسابقه همانند دو بازی قبلی خود دروازه‌اش را باز شده دید تا شاگردان سعید دقیقی نتوانسته باشند در هیچ مسابقه‌ای کلین شیت کنند.

رضایی که این فصل با جدایی شهریار مغانلو به مقصد اتحاد کلبا امارات تبدیل به مهاجم اول مورایس شده، دومین گل فصل خود را با یک بازی تاخیر به ثمر رساند. رضایی در بازی نخست سپاهان برابر چادرملو هم توانسته بود یک گل زده و یک پاس گل ارسال کند تا آمار دو گل و یک پاس گل را تا بدینجای فصل بر جای بگذارد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش باشد.

1997