اهدای جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر به ژوزه مورایس

اهدای جایزه بهترین مربی ماه لیگ برتر به ژوزه مورایس

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورایس به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر فوتبال انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان به انتخاب کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر انتخاب شد.

هادی طباطبایی ظهر امروز به نمایندگی از کانون مربیان فوتبال جایزه بهترین مربی ماه را به ژوزه مورایس تحویل داد.

هادی طباطبایی در این مراسم اظهار داست: مربیان برتر ماه و در نهایت مربی برتر سال را انتخاب کنیم، مورایس به عنوان برتری مربی ماه شهریور ماه انتخاب شد.

وی ادامه داد: امتیاز مورایس در جدول امتیازی با ۱۳۵ امتیاز با فاصله زیادی نسبت به مربی دوم، به عنوان بهترین مربی ماه انتخاب شد.

طباطبایی یادآور شد: شاخصه‌هایی زیادی برای انتخاب مربی ماه داریم و فقط نتیجه دخیل نیست، استفاده از بازیکنان جوان، رفتار مربی و رفتار مربیان نیز امتیازآور است.

وی همچنین عنوان داشت: این اتفاق ادامه‌دار خواهد بود و کانون مربیان فوتبال در پایان لیگ نیز مربی برتر سال را انتخاب خواهد کرد.

این جایزه انفرادی نیست و با تلاش همه به دست آمده است

مورایس نیز عنوان داشت: نمی‌دانم احساساتم را چطور بیان کنم و بابت این اتفاق خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: این جایزه انفرادی نیست و با تلاش و مشارکت بازیکنان خوب، کادر فنی و عوامل باشگاه به دست آمده است، هواداران نیز از ما حمایت کرده و زمینه این اتفاقات را فراهم می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اهمیت این که تیم به جام برسد بیشتر از این جایزه است، امیدوارم این جایزه انگیزه‌ای برای ارتقا فوتبال ایران شود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال سپاهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر ۴ پیروزی مقابل تیم‌های چادرملو اردکان، خیبر خرم‌آباد، شمس‌آذر قزوین و ملوان بندرانزلی به دست آورد و با ۱۲ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد.

7474