رسمی؛ بازیکن آرژانتینی هم‌تیمی طارمی شد

رسمی؛ بازیکن آرژانتینی هم‌تیمی طارمی شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر در روز آخر از پنجره نقل و انتقالات تابستان 2024 در فوتبال اروپا، دست به خرید یک بازیکن جوان زد.

به گزارش فوتبالی ، تیاگو توماس پالاسیوس بازیکنی که متولد سال 2003 میلادی است به اینتر پیوسته است و حالا باید دید که اوضاع برای او در جمع نراتزوری ها به چه شکل پیش می رود و از او به چه شکل در ترکیب اینتر استفاده می شود.

توماس پالاسیوس یک بازیکن آرژانتینی است که پست تخصصی او مدافع وسط است. این بازیکن در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد و یک بازیکن آینده دار به حساب می آید. قد توماس پالاسیوس 195 سانتی متر است و این مدافع وسط، یک بازیکن بلند قامت است و توانایی بالایی در استفاده از توپ های هوایی و سر زنی ها دارد. در واقع اینتر او را به خدمت گرفته است تا خیالش از بابت خط دفاعش در سال های آینده راحت باشد.

توماس پالاسیوس بازیکن تیم اتلتیکو تالرس در فوتبال آرژانتین بود و حالا از آن جا به اینتر پیوسته است. از آن جایی که مهدی طارمی مهاجم ایرانی هم در اینتر حضور دارد، توماس پالاسیوس با مهدی طارمی هم‌تیمی شده است.

پالاسیوس سابقه بازی در تیم ملی زیر بیست ساله های آرژانتین را در کارنامه خود دارد اما هنوز برای تیم ملی بزرگسالان آرژانتین بازی نکرده است.

1470