حسینی: باید بیشتر به استقلال گل می‌زدیم/ بیفوما خیلی زود پسرخاله شده است!

حسینی: باید بیشتر به استقلال گل می‌زدیم/ بیفوما خیلی زود پسرخاله شده است!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع استقلال خوزستان می‌گوید آن‌ها حتی می‌توانستند با اختلاف بیش از یک گل استقلال را شکست دهند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار “فوتبالی” درباره برد بزرگ تیمش برابر استقلال عنوان داشت: «بابت این برد بسیار خوشحال هستیم و خیلی به ما چسبید! در دو بازی اول مقابل آلومینیوم و گل‌گهر به حق خود نرسیده بودیم و حیف بود که این بازی را هم نبریم. خدا به تلاش بچه‌ها نظر کرد و شاکرم که توانستیم در چنین مسابقه مهمی پیروز شویم و دل هواداران عزیزمان را که دیروز حمایت خوبی هم از تیم داشتند، شاد کنیم. کمترین حق ما پیروزی یک گله بود و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم که بدشانس بودیم.»

مدافع جنوبی آبی‌های اهوازی راجع به شکسته شدن طلسم استقلال خوزستان برابر استقلال چنین واکنشی داشت: «باور کنید به این موضوعات قبل از آغاز بازی فکر نکرده بودیم و فقط می‌خواستیم که برنده شویم. البته که شنیدن این موضوع که استقلال خوزستان بعد مدت‌ها توانسته بر استقلال که تیم بزرگی است، غلبه کند؛ خوشحال‌کننده است اما تیم ما با تمرکز بالا و کار روی نقاط ضعف و قوت حریف به دنبال کسب بهترین نتیجه بود و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و مردم خوشحال شدند.»

حسینی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش و کسب دو کلین شیت از سه بازی چنین نظری دارد: «در عملکرد دفاعی همه نفرات تیم از خط جلو گرفته تا خط دفاعی همگی تاثیرگذار هستند اما اینکه نام من با کلین‌شیت مطرح شود، برایم شیرین است. از زمان حضورم در استقلال خوزستان، هواداران به من ابراز لطف و محبت داشتند و امیدوارم که بتوانم پاسخ محبتهایشان را در زمین بدهم. تمام تلاش من اجرای دستورات کادرفنی در زمین مسابقه است و طبیعتاً کلین‌شیت و گلزنی تیم باعث خوشحالی همه ماست.»

مدافع آبی‌پوشان خوزستانی درباره جو ملتهب ورزشگاه در اواخر مسابقه هم چنین پاسخ داد: «به نظرم یک سری کارها و صحبت‌ها قبل از این بازی باعث ایجاد برخی ذهنیت‌ها شده بود و بهتر بود که آن حرف‌ها گفته نمی‌شد. ما دیروز برخی هواداران عزیز فولاد را هم در استادیوم داشتیم که از استقلال خوزستان حمایت کردند و این نشان می‌دهد تیم‌های خوزستانی باید پشت هم باشند. همان‌طور که گفتم این صحبت‌ها تاثیرگذار بود و در کنار آن، جو بازی هم باعث شد بازیکنان درون زمین از هر دو تیم کمی تهییج شوند و در نهایت خدا را شاکرم که اتفاق خاصی نیفتاد و آن عصبانیت لحظه‌ای بود و برطرف شد.»

حسینی که سابقه حضور کوتاه در استقلال را هم دارد، درباره شرایط این تیم هم اظهار داشت: «بازی با استقلال برای من مسابقه خاصی است و خوشحالم که توانستیم مقابل این تیم پرستاره عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم و گلی نخوریم. درباره تیم حریف نمی‌توانم نظر خاصی دهم چون تمرکز صد در صدی من روی استقلال خوزستان است. برای استقلال هم در بازی های آتی جز بازی با تیم خودمان آرزوی موفقیت دارم.»

این مدافع باتجربه درباره گلزنی بیفوما و خوشحالی گل جالب وی هم گفت:«استقلال خوزستان این فصل بازیکنان بسیار باکیفیتی جمع کرده که بیفوما هم یکی از این نفرات است و امسال تیم متفاوتی را خواهید دید. درباره خوشحالی گل هم باید بگویم که بالاخره اینجا خوزستان است و مردم خونگرمی دارد و بیفوما هم در اهواز این صمیمت را درک کرده و خیلی زود پسرخاله شده است! (با شوخی و خنده)»

1997