دو دروازه‌بان برتر فصل گذشته لیگ؛ یکی نیمکت‌نشین، یکی بدون کلین‌شیت!

دو دروازه‌بان برتر فصل گذشته لیگ؛ یکی نیمکت‌نشین، یکی بدون کلین‌شیت!

پایگاه خبری فوتبالی - دو دروازه‌بان برتر فصل گذشته لیگ برتر وضعیت خوبی در لیگ امسال تا به الان نداشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته لیگ برتر برای سید حسین حسینی کاپیتان استقلال و حسین پورحمیدی به شیرینی به اتمام رسید و این دو سنگربان ملی پوش توانستند با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۱۸ دیدار و به عبارت دیگر با کسب ۱۸ کلین شیت به عنوان برترین دروازه‌بانان لیگ برتر انتخاب شوند.

در همین راستا حسینی و پورحمیدی در مراسم بهترین های فوتبال ایران که پیش از آغاز فصل جدید برگزار شد، حضور داشتند و توسط مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ از این دو سنگربان موفق تجلیل به عمل آمد.

اما فصل جدید برای این دو دروازه‌بان نامدار تا بدین جا اصلاً خوب پیش نرفته است. حسینی در سه بازی اخیر استقلال در هر بازی حداقل یک گل خورده تا در پایان هفته سوم لیگ برتر و در آستانه اعلام لیست تیم ملی هیچ کلین شیتی نداشته باشد.

در سمت مقابل حسین پورحمیدی هم با حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور تبدیل به بازیکن نیمکت نشین وی شده تا دروازه‌بان دوم تراکتور باشد و بازیکنی که توانسته بود تنها بازیکن فصل قبل باشد که تمامی دقایق فصل را به میدان رفته بود، در این سه بازی حتی یک دقیقه هم بازی نکند!

باید منتظر ماند و دید ادامه لیگ برتر برای این دو دروازه‌بان شناخته شده چگونه پیش خواهد رفت و آیا حسینی و پورحمیدی می‌توانند شرایط را برای خود بهتر کنند یا نه؟

1997