علی بیرو و فتح قله‌های محبوبیت؛ از احترام نظامی تا دل قرصی از دروازه

علی بیرو و فتح قله‌های محبوبیت؛ از احترام نظامی تا دل قرصی از دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - علیرضا بیرانوند خیلی زود بین هواداران تراکتوری، تبدیل به یک چهره محبوب شده است.

به گزارش فوتبالی، اگر چه علیرضا بیرانوند با جدایی پرحاشیه و جنجالی از پرسپولیس مورد غضب تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته اما این سنگربان ملی‌پوش با حضور در تراکتور مورد توجه قشر پرتعداد دیگری از هواداران فوتبال ایران قرار گرفته و البته خیلی زود هم به محبوبیت زیادی رسیده است.

بیرانوند برای کسب این میزان از محبوبیت فقط در طی سه بازی، از دو فاکتور مهم بهره کامل برده است. اولین موضوع به اعتبار و کاریزمای این دروازه‌بان ملی‌پوش درون دروازه برمی‌گردد. در واقع تی‌تی‌ها فصل گذشته از عملکرد متزلزل حسین پورحمیدی راضی نبودند و جدایی کاپیتان سابق این تیم یعنی محمدرضا اخباری هم مزید بر علت شده بود تا اعتراضات نسبت به مرد قفس توری افزایش یابد اما ماجرا برای بیرانوند به هیچ وجه این طور نیست.

بیرو که سنگربان شماره یک تیم ملی است و بازیکن شناخته شده‌ای در این پست محسوب می‌شود، با کاریزمای خود توانسته دل تی‌تی‌ها را از بابت دروازه قرص کند و حتی دیگر خبری از دلتنگی برای اخباری هم نباشد! بیرانوند در سه بازی اخیر برای تراکتور دو کلین‌شیت هم داشته و در بازی دیروز کم‌کارترین بازیکن تراکتور در روز بازی پرفروغ شاگردان اسکوچیچ بود.

مورد دوم اما مربوط به رفتار خود بیرانوند است. دروازه‌بان جدید تراکتور از زمان حضور در جمع پرشورها سعی کرده با هواداران این تیم ارتباط بگیرد و حتی پس از پایان بازی دیروز، به سمت سکوهای طرفداری این تیم رفت و احترام نظامی هم انجام داد تا این حرکت مورد توجه شدید پرشورها قرار بگیرد.

 بیرانوند که برای اولین بار از تهران خارج شده و پس از نفت تهران و پرسپولیس به تراکتور آمده، انگیزه و امید بالایی برای کسب موفقیت در فضای جدید دارد و تا به الان هم توانسته شرایط خوبی را برای خود و تیمش بسازد.

1997