نتایج استقلال در فولاد آره‌نا؛ خاطرات تلخ و شیرین!

نتایج استقلال در فولاد آره‌نا؛ خاطرات تلخ و شیرین!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای سومین بار در چند سال اخیر، بدون امتیاز از ورزشگاه فولاد آره‌نا خارج شد.به گزارش فوتبالی، در شرایطی که ورزشگاه غدیر اهواز شرایط میزبانی از بازی استقلال خوزستان و استقلال را نداشت، دیدار دیشب دو تیم در شرایطی در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار شد که حتما در جریان تمام جنجال‌های قبل و بعد از آن هستید.

استقلال در فولاد آره‌نا، 2 برد، 3 باخت و یک مساوی دارد. آنها در هر 2 بازی اول‌شان در این زمین شکست خوردند ولی تا قبل از دیدار دیشب، در 3 بازی اخیرشان، نباخته بودند. این زمین برای آبی‌ها، خاطرات زیادی دارد؛ چه خوب و شیرین و چه تلخ و تراژیک.

* لیگ 23

استقلال با نکونام برای بازی با فولاد راهی اهواز شد. این بازی بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید. دیداری که صحنه چندان ویژه‌ای هم نداشت. این تساوی هم یکی از آن 2 امتیازهای مهمی بود که آبی‌ها در لیگ بیست و سوم از دست دادند.

* لیگ 22

این شاید بهترین نمایش استقلال در فولاد آره‌نا بود. تیمِ ساپینتو در یک بازی کم‌اشتباه با گلهای یامگا و قایدی توانست فولاد را شکست بدهد. استقلال در آن مقطع زمانی، پیاپی می‌برد و به هیچ رقیبی کمتر از 2 گل نمی‌زد.

* لیگ 21

استقلالِ مجیدی در یک بازی مهم برابر فولاد در این ورزشگاه قرار گرفت و 2 یک برنده شد. این نتیجه در کنار شکست پرسپولیس برابر سپاهان در سیرجان، رای به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم داد.

 حردانی و حسین‌زاده برای استقلال گل زدند و کوشکی هم دروازه استقلال را باز کرد. یکی از دو بازی درخشان حردانی در دوران پوشیدن پیراهن آبی، قطعا این بازی بود.

* لیگ 20

آنچه از این بازی در خاطر مانده، کلمات و واژه ای بود که محمود فکری، سرمربی وقت استقلال، درباره نکونام و آنچه به بازیکنان فولاد یاد داده است، استفاده کرد. استقلال با پنالتی وریا غفوری جلو افتاد ولی فولاد با گل احمدزاده، بازی را مساوی کرد و سپس با پنالتی دقیقه 90 شمیبا روی اشتباه مرگبار مرادمند، برنده شد.

* لیگ 19

اولین بازی استقلال در فولاد آره‌نا، جنجالی بود؛ آنچه با توجه به حضور مهدی سیدعلی به عنوان داورِ بازی، اصلا غیرطبیعی و غیرقابل پیش‌بینی نبود. تیمِ مجیدی بازی را با 9 نفر تمام کرد چرا که علی کریمی دقیقه 45 و عارف غلامی دقیقه 65 از داور کارت قرمز گرفتند. 

خودِ مجیدی هم قبل از پایان نیمه اول، اخراج شد. استقلال با گل چشمی جلو افتاد ولی فولاد با گلهای کولیبالی و نجاریان کامبک زد و برنده شد. این بازی اولین بازی پس از پایان دوران پاندمی کرونا بود که تحت تدابیر ویژه برگزار شد.

5390