گزارش ویژه/ 10 گل برتر رویارویی‌های استقلال و استقلال خوزستان

گزارش ویژه/ 10 گل برتر رویارویی‌های استقلال و استقلال خوزستان

پایگاه خبری فوتبالی- زیباترین گل‌‎‌های به ثمر رسیده در دیدارهای استقلال - استقلال خوزستان کدامند؟

به گزارش فوتبالی، دربی آبی، یکی از بازیهای هفته سوم است. استقلال خوزستان در خانه همشهری از استقلال میزبانی می‌کند. این دو تیم تا به حال 14 بار برابر هم قرار گرفته‌اند. «فوتبالی» با مرور همه این رویارویی‌ها، این 10 گل را به عنوان زیباترین گلهای رد و بدل شده در این مصاف انتخاب کرده است.

* فرید امیری

  گل اول استقلال خوزستان در جریان شکست 4 بر دوی آنها برابر استقلال در تهران و در بازی برگشت لیگ هجدهم به زیبایی زده شد. ارسال از کناره زمین را بازیکن مهمان حوالی نقطه پنالتی برای همبازی‌اش آماده کرد و امیری هم با یک ضربه پای چپ قوس‌دار، توپ را دور از دستان حسینی به گوشه دروازه فرستاد.

* روزبه چشمی

  آخرین گل استقلال در جریان برد 3 صفر برابر استقلال خوزستان در بازی برگشت لیگ هفدهم که نشان داد روزبه چشمی فقط کارهای دفاعی را بلد نیست. ارسال دقیق داریوش شجاعیان بعد از مانور زیبایش در سمت راست به چشمی رسید. او توپ را با پای چپ کنترل کرد، بالا آورد و با یک ضربه والی پای راست به سقف دروازه میزبان کوباند.

* حسن بیت‌سعید

  استقلال خوزستان در بازی برگشت لیگ شانزدهم و در تهران توانست تیمِ منصوریان را 2 یک شکست بدهد و همنام تهرانی را دبل کند. گل اول این بازی، تماشایی بود. حسن بیت‌سعید در گوشه زمین پشت ضربه آزاد ایستاد و توپ را با داخل پای راست به گوشه دروازه حسینی فرستاد که بعد از برخورد به دستان دروازه‌بان استقلال به زیر طاق دروازه خورد و گل شد.

* کاوه رضایی

  اولین شکست منصوریان روی نیمکت استقلال در بازی رفت لیگ شانزدهم و در اهواز برابر استقلال خوزستان با نتیجه 2 یک بود. تک گل استقلال در این بازی را کاوه رضایی زد. ارسال طبق معمول دقیق خسرو حیدری، حوالی نقطه پنالتی به رضایی رسید و او با یک ضربه سر محکم، تور دروازه همنام خوزستانی را لرزاند.

* عقیل کعبی

  بازی رفت استقلال و استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، برنده نداشت و یک یک مساوی شد. گل مهمان را عقیل کعبی زد. او روی یک ارسال از سمت راست هجومی تیمش، در نقطه کور مدافعان استقلال جایگیری کرد و توپ را با یک ضربه محکم پای چپ به سقف دروازه رحمتی فرستاد درحالیکه دروازه‌بان استقلال حتی فرصت نکرد از جایش تکان بخورد.

* فرشاد سالاروند

  احتمالا زیباترین گل رویارویی‌های دو تیم در جریان تساوی یک یک بازی برگشت لیگ پانزدهم زده شد. بعد از کلکسیون واکنش‌های طلایی طالب‌لو، او برابر شوت مهلک هافبک میزبان موفق نبود. سالاروند از فاصله حدود 20 متری ضربه‌اش را زد که با شدت و قدرت بالا به بالای دروازه استقلال رفت و فقط تور، متوقفش کرد.

* یعقوب کریمی

  جشنواره گل رویارویی برگشت استقلال و استقلال خوزستان در بازی برگشت لیگ چهاردهم در همان دقیقه 3 آغاز شد. یعقوب کریمی حوالی نقطه کرنر، پشت ضربه آزاد ایستاد و توپ را با داخل پای چپ و قوسی دیدنی به پشت سر پرویز کریمی فرستاد. توپ پس از برخورد به تیر عمودی دورتر به داخل دروازه برگشت و گل شد.

* پرو پییچ

  اولین گل این مهاجم برای استقلال در جریان تساوی یک یک برابر استقلال خوزستان در بازی رفت لیگ پانزدهم زده شد. روی یک ارسال و با اثرگذاری بازیکنان استقلال، توپ روی خط محوطه 5/5 متر به پییچ رسید و او زودتر از مدافع یارگیرش با پای راست توپ را به سقف دروازه فرناندو ده‌خسوس فرستاد و بازی را مساوی کرد.

* محمد طیبی

  پایان جشنواره گل تساوی 4 بر 4 دو تیم در دور برگشت لیگ چهاردهم با ضربه طیبی رقم خورد. ارسال بازیکنان استقلال خوزستان در سمت راست به سیدصالحی رسید. او روی تیر دورتر با ضربه سر، توپ را به عقب فرستاد و طیبی با یک ضربه سرضرب و بدون مکث، تور گوشه دروازه استقلال را لرزاند.

* محمد قاضی

  استقلال در دور برگشت لیگ سیزدهم صاحب یک نیروی هوایی قدرتمند بود که ارسال‌های خسرو حیدری را به تور می‌رساند. آنها با همین حربه، استقلال خوزستان را یک صفر بردند. ارسال حیدری از سمت راست با ضربه سر ویژه قاضی همراه شد که فاصله کمی با توپ داشت ولی گردنش را عالی چرخاند. توپ به گوشه پایین دروازه رفت و تور را لرزاند.

7474