مصدومیت ادامه‌دار زیلیکیچ؛ قانون 60 درصد دردسرساز می‌شود؟

مصدومیت ادامه‌دار زیلیکیچ؛ قانون 60 درصد دردسرساز می‌شود؟

پايگاه خبری فوتبالی- آلمدین زیلیکیچ برای دومین هفته متوالی در لیست بازیکنان استقلال حضور ندارد. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستان دو بازیکن بوسنیایی را جذب کرد که یکی از آنها دروازه‌بان و دیگری هافبک تهاجمی وینگر است. نکته‌ای که در خصوص این بازیکنان وجود دارد این است که جذب آنها بدون نظر جواد نکونام صورت گرفت و با مخالفت او همراه شد. 

آلمدین زیلیکیچ در اردوی ترکیه، به جمع بازیکنان استقلال اضافه شد تا در صورت تایید نکونام قرارداد او امضا شود و این اتفاق پس از بازگشت آبی‌ها به ایران رقم خورد و این بازیکن بوسنیایی به طور رسمی استقلال پیوست.

به گفته کادر فنی استقلال، زیلیکیچ دچار مصدومیت شده و به همین دلیل برای دومین هفته متوالی در لیست 18 نفره این تیم برای مسابقات لیگ حضور ندارد. موردی که در خصوص غیبت این بازیکن می‌تواند در پایان فصل برای آبی‌ها دردسرساز شود، غیبت‌های ادامه‌دار او در بازی‌ها است. چرا که طبق قانون جدید سازمان لیگ، هر بازیکن خارجی باید 60 درصد بازی‌ها را در زمین حضور داشته باشد.

استقلال در فصل جدید تنها تیمی است که از صد در صد سهمیه خارجی خود استفاده‌ می‌کند و اگر می‌خواهد در فصل آینده هم از 6 سهمیه بازیکن خارجی خود استفاده کند، بهتر است که مدارک پزشکی محکمی در خصوص مصدومیت زیلیکیچ داشته باشد تا یک سهمیه خارجی خود را برای فصل بعد از دست ندهد.

1999