استقلال آزادی و شهر قدس را انتخاب کرد؛ پرسپولیس همچنان بلاتکلیف!

استقلال آزادی و شهر قدس را انتخاب کرد؛ پرسپولیس همچنان بلاتکلیف!

پایگاه خبری فوتبالی- معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره محل میزبانی سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا توضیحات جدیدی داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که زمان زیادی تا شروع فصل جدید لیگ نخبگان آسیا باقی نمانده است اما هنوز دو باشگاه ایرانی شرکت کننده در این تورنمنت یعنی پرسپولیس و استقلال هنوز نمی‌دانند در کدام ورزشگاه باید از رقبای‌شان میزبانی کنند.

دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داود رفعتی دبیر کارگروه استاندارد سازی ورزشگاه‌ها اعلام کرد که سرخابی‌ها گزینه‌ای جز ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد ندارند اما امروز حامد مومنی معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در این باره حرف‌های متفاوتی زد.

مومنی گفت: «ما 33 روز پیش یعنی 5 مرداد به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نامه‌ای ارسال و درخواست کردیم استادیوم خانگی خودشان را معرفی کنند و با توجه به این که پاسخی نگرفتیم روز گذشته مجددا نامه ارسال شد. دقایقی قبل نامه باشگاه استقلال دریافت شد. باشگاه استقلال استادیوم‌های آزادی و شهر قدس را معرفی کرده است. حالا باید بررسی‌های لازم انجام شود تا ببینیم کدام استادیوم شرایط بهتری دارد.»

مومنی شایعه احتمال میزبانی پرسپولیس و استقلال در یکی از کشورهای همسایه را رد کرد و گفت: «قطعا مسابقات این دو تیم در فصل جاری در ایران برگزار خواهد شد. دقایقی پیش ما یک جلسه برخط با رئیس فدراسیون و مسئولان ذیربط در همین خصوص داشتیم. ظرف یکی دو روز آینده و بعد از بازدیدهای میدانی از ورزشگاه‌ها تصمیم می‌گیریم که مسابقات استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا در کدام ورزشگاه‌ها برگزار شود.»

فدراسیون فوتبال البته منتظر اعلام نظر باشگاه پرسپولیس هم هست: «با توجه به این از نظر زمانی واقعا در مضیقه هستیم از باشگاه محترم پرسپولیس هم درخواست می‌کنیم که هر چه زودتر نظر خودشان را در این باره اعلام کنند تا بتوانیم مراتب را به کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقال بدهیم.»

1359