یک اتفاق عجیب؛ پای زیدان به ورزشگاه تختی تهران باز می‌شود؟

یک اتفاق عجیب؛ پای زیدان به ورزشگاه تختی تهران باز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- النصر با کریستیانو رونالدو در آینده‌ای نزدیک دو بار به ایران سفر خواهد کرد تا در مقابل سرخابی‌های تهران بازی کند.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا چند روز پیش برگزار شد و تیم‌های حاضر در جدول این متوجه شدند که 8 بازی‌شان در مقابل کدام تیم‌ها برگزار خواهد شد. بازی‌هایی که در نیمی از آنها میزبان و در نیمی دیگر میهمان خواهند بود.

قرعه کشی این مسابقات یک اتفاق جذاب را برای دو تیم پرسپولیس و استقلال رقم زد. هر دو تیم قرار است با النصر عربستان که کریستیانو رونالدو و کلی ستاره دیگر را در اختیار دارد بازی کنند. استقلال روز اول آبان و پرسپولیس روز 29 بهمن با النصر بازی خواهند کرد. نکته جالب این است که هر دو رویارویی نمایندگان ایران با النصر در ایران برگزار خواهد شد.

دیروز خبری در برخی رسانه‌ها درباره علاقه باشگاه النصر به استخدام زین الدین زیدان منتشر کردند که رد پای کریستیانو رونالدو در این موضوع به چشم می‌خورد. گویا فوق ستاره پرتغالی به شدت خواهان کار کردن دوباره با سرمربی سابق خود در رئال است و به مدیران النصر اصرار کرده هر طور شده، مقدمات حضور زیدان در عربستان را فراهم کنند. 

هرچند این اولین باری نیست که چنین شایعه‌ای شنیده می‌شود و خبرگزاری ایرانی از رسانه مارکا به عنوان منبع این خبر یاد کرده اما در قسمت انگلیسی این وبسایت مشهور خبری از علاقه النصر به سپردن نیمکت این تیم به سرمربی شهیر فرانسوی به چشم نمی‌خورد.

به هرحال حتی اگر ذره‌ای هم احتمال آمدن زیدان به النصر وجود داشته باشد، تصور اینکه او دو مرتبه با این تیم برای جدال با استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا به ایران سفر کند، به شدت هیجان انگیز است. به خصوص که اعلام شده قرار است ورزشگاه تختی میزبان نمایندگان کشورمان باشد و این یعنی پای زیزو به منطقه افسریه تهران باز می‌شود!

1359