بازی سخت نکونام؛ بازگشت جنجالی به فولاد آره‌نا

بازی سخت نکونام؛ بازگشت جنجالی به فولاد آره‌نا

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام چهره ویژه بازی استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه فولاد آره‌نا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، با فصلی عجیب از لیگ برتر مواجه هستیم که قبل از هر بازی هر تیمی نمی‌داند در کدام شهر و کدام ورزشگاه قرار است بازی کند! 

در همین راستا محل برگزاری بازی استقلال و استقلال خوزستان هم به یک جنجال تبدیل شده بود. با توجه به این که ورزشگاه غدیر اهواز امکان پذیرایی از این بازی را نداشت منطقی بود که بازی در دیگر ورزشگاه این شهر یعنی فولاد آره‌نا برگزار شود اما مخالفت‌های باشگاه فولاد با این بازی یک اتفاق ساده را به جنجال تبدیل و صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده در مورد دلیل این مخالفت هم حساسیت‌ها را بیشتر کرده است. 

به گفته مدیرعامل فولاد دلیل این مخالفت حساسیت هواداران فولاد به جواد نکونام است. پای خاطرات تلخ فولادی‌ها از سرمربی فعلی استقلال که تیمشان را در آسیا و شب بازی الهلال - فولاد رها کرد هم به میان آمده تا حساسیت‌ها بیشتر هم شود.

پای یک پرسپولیسی قدیمی هم به این دعوا باز شده است. یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد با یک استوری مخالفت خود را با برگزاری این بازی اعلام کرده است. با این حال قرار شده که این بازی در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود. 

اتفاقی که دیدار پنجشنبه‌شب را تبدیل به یک بازی سخت برای برای جواد نکونام و تیمش کرده است. جوی که توسط فولادی‌ها برای این بازی راه افتاده و احتمالا به داخل ورزشگاه هم کشیده خواهد شد، می‌تواند بازی استقلال و استقلال خوزستان را تحت تاثیر قرار دهد و باید دید جواد نکونام و تیمش از جهنم احتمالی! فولاد آره‌تنا به سلامت خارج خواهند شد یا نه.

4326