بارسلونایی سابق با 5 گل در لیگ قطر؛ موخیکا جای بغداد را پر کرد

بارسلونایی سابق با 5 گل در لیگ قطر؛ موخیکا جای بغداد را پر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جوان السد قطر با 5 گل آقای گل لیگ ستارگان قطر است.

به گزارش فوتبالی، درحالی 3 هفته از آغاز لیگ ستارگان قطر گذشته است که رافا موخیکا با 5 گل آقای گل است و السد هم با 6 امتیاز در رده سوم جدول و پایین تر از الدحیل و الاهلی قرار دارد.

موخیکا 25 ساله که سابقه بازی در بارسلونا B ، لاس پالماس و اروکا پرتغال را دارد، همین امسال با عقد قراردی 8 میلیون یورویی به السد پیوست و در 3 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داده است.

این بازیکن در هفته اول مقابل الشمال موفق به گلزنی نشد اما رو در روی قطر اس سی 2 گل زد و مقابل العربی نیز هت تریک کرد تا ستاره این تیم باشد. این بازیکن در سال 2023 - 2024 جزو تیم منتخب سال لیگ پرتغال قرار گرفت و حالا باید در لیگ نخبگان آسیا مقابل استقلال و پرسپولیس صف آرایی کند.

به دلیل عملکرد  خوب این بازیکن در پرتغال و قطر به او لقب قاتل داده اند. السد پس از پایان فصل گذشته بغداد بونجاح گلزن متبحر الجزایری را از دست داد و حالا موخیکا با گلزنی‌هایش نشان داده است که  توانسته جای بغداد را پر کند.

از دیگر ستاره های السد می توان به  گونزالو پلاتا، اکرم عفیف، متئوس اوریبه، گیلرمه، اوتاویو، حسن الهیدوس و ... اشاره کرد. دیدار استقلال با السد 9 مهر و تقابل پرسپولیس با این تیم 30 مهر برگزار خواهد شد.

۸۸۱۳