درخواست فوری جواد نکونام از فرشید سمیعی؛ مرادمند را می‌خواهم!

درخواست فوری جواد نکونام از فرشید سمیعی؛ مرادمند را می‌خواهم!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام نمی‌خواهد محمدحسین مرادمند را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه استقلال پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با ارسال نوتیسی، قرارداد محمدحسین مرادمند را به‌شکل اتوماتیک تمدید کرد.

مرادمند که می‌خواست با پرسپولیس قرارداد ببندد از این اقدام مدیران استقلال آزرده‌خاطر شد و اعلام کرد در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند.

محمدحسین به همین علت پیش‌فصل را از دست داد، البته نام او پیرامون چند باشگاه لیگ برتری شنیده‌ می‌شد اما مرادمند اعلام کرد حتی اگر در لیست استقلال نگیرد تا ریال آخر قرارداد خود را از فرشید سمیعی می‌گیرد.

جواد نکونام پس از حواشی رخ داده روی نام مرادمند خط قرمز کشید و عدم تمایل خود به حفظ این مدافع را اعلام کرد. مدیریت باشگاه استقلال به فکر روشی برای توافق با محمدحسین مرادمند بود اما اکنون طبق شنیده‌ها نظر جواد نکونام تغییر کرده است.

آنطور که سایت روزنامه خبرورزشی نوشته، ظاهرا نکونام از عملکرد سامان فلاح در تمرینات و رافائل سیلوا درون زمین مسابقه راضی نیست و برای همین حالا به مدیران استقلال تاکید کرده به مرادمند نیاز دارد.

اگر نام مرادمند به لیست استقلال اضافه شود، باید یکی از بازیکنان فعلی آبی‌ها از این تیم جدا شود زیرا لیست بزرگسال آبی‌ها اکنون تکمیل است. باید دید درنهایت چه اتفاقی برای خط دفاعی استقلال رخ می‌دهد و آیا استحکام سابق نکونام به این پست برمی‌گردد یا نه.

۵۷۹۳