گزارش آماری/ همه آن‌هایی که با لباس غول‌ها گل زده‌اند!

گزارش آماری/ همه آن‌هایی که با لباس غول‌ها گل زده‌اند!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان تبدیل به چهارمین بازیکنی شد که در طول تاریخ با لباس سه تیم استقلال تهران، پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گلزنی می‌کند! 

به گزارش فوتبالی، هفتمین بازیکن مشترک تاریخ این سه باشگاه، با دبلی که در هفته دوم در مقابل ملوان بندر انزلی به ثبت رساند توانست چهارمین بازیکنی باشد که با پیراهن پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر، موفق به گلزنی می‌شود. به بهانه ثبت این کورد توسط رامین رضاییان، نگاهی خواهیم داشت به آمار بازیکنانی که با لباس سرخابی‌های پایتخت و طلایی پوشان زاینده رود موفق به باز کردن دروازه حریفان شده‌اند. 

سید مهدی سید صالحی 

او که تجربه بازی در 9 تیم مختلف را در کارنامه خود دارد طی 7 فصل حضور در سپاهان موفق شد در 172 بازی، 32 گل و 4 پاس گل از خود بر جای بگذارد. در استقلال دو فصل بازی کرد و در 48 بازی، 18 گل به ثمر رساند و 1 پاس گل داد و در پرسپولیس در یک فصل حضور، 27 بار به میدان رفت و 6 گل و 2 پاس گل به ثبت رساند.

فرزاد حاتمی

مارکوپولوی فوتبال ایران که سابقه عضویت در 15 تیم مختلف را در کارنامه دارد طی یک فصل و نیم حضور در سپاهان در 27 بازی به میدان رفت و 4 گل به ثمر رساند. طی یک فصل پوشیدن پیراهن استقلال، 26 بازی، 10 گل و 2 پاس گل به ثبت رساند و ماحصل حضور نیم فصلی‌اش در پرسپولیس نیز بازی در 9 مسابقه و 1 گل بود.

مسعود ریگی 

او با پیراهن استقلال 75 بار در 2 فصل به میدان رفت و 1 گل و 3 پاس گل به ثبت رساند. دو فصل عضو طلایی پوشان زاینده رود بود و در 57 مسابقه، 1 گل زد و 2 پاس گل داد و از آغاز لیگ بیست و سوم تا به امروز، با پیراهن پرسپولیس در 40 مسابقه به میدان رفته و 1 گل و 3 پاس گل از خود به ثبت رسانده است.

رامین رضاییان 

آخرین یاغی فوتبالی ایران، در 3 فصل حضور در پرسپولیس موفق شد در 57 بازی به میدان برود و آمار 9 گل و 11 پاس گل را از خود بر جای بگذارد. در لباس سپاهان در 70 مسابقه در طول دو فصل به میدان رفت و 21 گل و 20 پاس گل به ثبت رساند و از ابتدای لیگ بیست و چهارم نیز تا به امروز در هر دو بازی استقلال به میدان رفته و 2 گل و 1 پاس گل داشته است.

7899