هت‌تریک استقلال در زدن «دو گل»

هت‌تریک استقلال در زدن «دو گل»

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی دو - دو استقلال در مقابل ملوان بندر انزلی، سومین دیدار پیاپی بود که تیم نکونام موفق به زدن دو گل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، در مصاف استقلال با ملوان بندر انزلی، با این که استقلال میزبان بازی بود اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی، این دیدار به میزبانی تهرانی‌ها و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد. 

دیداری که با گل‌های رضا غندی‌پور و رضا جعفری برای ملوان و دو گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی برای استقلال، دو - دو به پایان رسید تا نوار نباختن‌های استقلال در ایستگاه بیست و نهم نیز قطع نشود.  

استقلال با این که در این دیدار موفق به کسب 3 امتیاز نشد اما، با زدن دو گل در یک بازی، یک رکورد برای تیم‌های تحت هدایت کاپیتان اسبق تیم ملی به ثبت رساند. جواد نکونام با احتساب بازی دیشب تیمش در مقابل ملوان بندر انزلی، 211 بار بر روی نیمکت تیم‌های مختلف به عنوان سرمربی نشسته است و اما برای اولین بار، در 3 بازی پیاپی، تیم‌های او موفق به ثبت دو گل در هر بازی می‌شوند. استقلال در هفته سی‌ام لیگ بیست و سوم، دو بر صفر پیکان را برد. در بازی هفته اول لیگ بیست و چهارم در مقابل شمس آذر قزوین دو بر یک پیروز میدان شد و در بازی هفته دوم لیگ بیست و چهارم هم دو بر دو به تساوی در مقابل ملوان بندر انزلی رسید.  

البته ناگفته نماند ثبت چنین آماری برای استقلال با ثبت یک آمار منفی هم همراه بود. تیم نکونام فصل پیش در 6 مسابقه 3 گل خورده به ثبت رساند و 4 کلین شیت اما در این فصل، در دو بازی ابتدایی 3 گل خورده داشت و موفق به ثبت کلین شیت هم نشد.  

استقلال در هفته سوم باید به مصاف استقلال خوزستان در گرمای اهواز برود. دیداری که اگر روند نباختن‌های استقلال ادامه پیدا کند استقلال جواد نکونام هم در کنار استقلال فرهاد مجیدی با 30 بازی بدون باخت قرار خواهد گرفت.

دیداری که نکونام شاید در آن به دنبال گل زدن نباشد و ترجیح می‌دهد با نباختن برای خودش یک رکورد ثبت کند تا این که یک بازی هجومی و پر گل با تیمش به نمایش بگذارد و این مطمئنا به مذاق هواداران استقلال خوش نمی‌آید چرا که آنها جز برد چیز دیگری نمی‌خواهند!

7899