درخشش برق‌آسای رضا جعفری؛ من هم مدعی آقای گلی هستم!

درخشش برق‌آسای رضا جعفری؛ من هم مدعی آقای گلی هستم!

پایگاه خبری فوتبالی- رضا جعفری بازیکن ملوان توانست تنها 3 دقیقه پس از حضورش در زمین مسابقه، دروازه استقلال را باز کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 27 ساله و تهرانی ملوان بندر انزلی که یک ماه پیش در تمرینات انزلی‌چی‌ها مصدوم شد و حتی بازی اول این تیم در مقابل گل گهر سیرجان را نیز از دست داد در بازی هفته دوم از کمند مصدومیت رها و در دقیقه 61 و به صورت بازیکن تعویضی وارد میدان شد. 

او برای ثبت اولین گل خود در لیگ بیست و چهارم تنها 3 دقیقه فرصت نیاز داشت و توانست در دقیقه 64 دومین گل ملوان در این بازی را وارد دروازه سید حسین حسینی کند و تیمش را پیش بیندازد. البته که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید اما، جعفری نشان داد با توپ پر به میادین برگشته و این فصل امیدوار است عملکرد بهتری نسبت به فصل پیش به ثبت برساند. 

جعفری فصل گذشته در 30 مسابقه به میدان رفت و در 2235 دقیقهای که در زمان مسابقه حاضر بود توانست 9 گل و 5 پاس گل از خود به ثبت برساند. او با اثرگذاری روی 14 گل از 31 گل ملوان در فصل گذشته توانست اثرگذارترین بازیکن فصل باشگاهش و دومین بازیکن اثرگذار لیگ برتر لقب بگیرد. جعفری در لیگ قبلی، توانست پس از 200 دقیقه حضور در میدان، اولین گلش را ثبت کند اما در لیگ جدید تنها 3 دقیقه زمان برای ثبت اولین گلش زمان نیاز داشت.  

ملوان این فصل با توجه به جذب بازیکنان جدیدی مثل امید نورافکن، نیما انتظاری و یونس اکبرپور به خاطر گذراندن خدمت سربازی‌شان، نسبت به فصل پیش تقویت شده و حضور بازیکنان خلاق جدید، شاید در نهایت باعث شود جعفری گل‌های بیشتری بزند و فصل را با آمار بهتری به پایان برساند. فصلی که در پایان آن قرارداد جعفری با قوی سپید انزلی به پایان می‌رسد و شاید آخرین سال بازی این بازیکن در بندر انزلی باشد.

7899