ناجی به تمام معنای استقلال؛ رامین رضاییان، یک سوپراستار واقعی!

ناجی به تمام معنای استقلال؛ رامین رضاییان، یک سوپراستار واقعی!

پایگاه خبری فوتبالی- رامین رضاییان در دیدار استقلال و ملوان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان قرار گرفت و با نتیجه ۲-۲ متوقف شد. رامین رضاییان در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و هر‌ ۲ گل استقلال از سوی این بازیکن وارد دروازه حبیب فرعباسی شد.

رامین آنقدر در زدن ضربات پنالتی خود خونسرد بود که همه هواداران را یاد مرد یخی آبی‌ها یعنی کوین یامگا انداخت. رضاییان در دیدار افتتاحیه لیگ بیست‌وچهارم هم برابر شمس‌آذر قزوین پاس گلی سه امتیازی ارسال کرد و حالا به روند خوب خود با گلزنی ادامه می‌دهد.

حضور رامین رضاییان در ترکیب هر تیمی می‌تواند اتفاق مثبتی برای  یک سرمربی قملداد شود. جواد نکونام کارت آسی دارد که احتمالا خیلی‌ها به آن حسادت می‌کنند. رامین پکیج کاملی از یک بازیکن حرفه‌ای است و قطعا در‌ ادامه فصل هم می‌تواند به آبی‌های تهران کمک کند.

رضاییان در دیدار برابر ملوان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی یک سایت آماری معتبر انتخاب شد تا به‌خوبی نشان دهد سن برای او صرفا یک عدد است و زندگی حرفه‌ای بر سن، اولویت دارد.

هواداران استقلال امید دارند درخشش رامین رضاییات در ترکیب تیم محبوبشان ادامه‌دار باشد تا شاید بتوانند در فصل جاری لیگ برتر با رامین رضاییان و البته کاپیتان سیدحسین حسینی با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرند.

۵۷۹۳