۴ ستاره ای که دیگر در تیم ملی آلمان نخواهند بود

۴ ستاره ای که دیگر در تیم ملی آلمان نخواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی- در طی دو ماه اخیر چهار نفر از بهترین های تیم ملی فوتبال آلمان با ترکیب مانشافت خداحافظی کردند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر آلمان پس از پایان رقابت های یورو ۲۰۲۴ که با ناکامی تیم ملی فوتبال آلمان در کسب عنوان قهرمانی رقابت ها همراه بود ۴ ستاره ترکیب تیم ملی این کشور از رقابت های ملی و یکی از از آنها از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. پس از خداحافظی ایلکای گوندوغان، کاپیتان تیم ملی آلمان یعنی مانوئل نویر به عنوان دروازه‌بان با سابقه این تیم نیز جمع ملی‌پوشان را وداع گفت.

نویر روز چهارشنبه ۲۱ آگوست با انتشار پیامی ویدیویی در حساب کاربری خود خطاب به هواداران و دوستداران تیم ملی فوتبال آلمان ضمن اعلام خداحافظی از تیم ملی آلمان گفت: "این روز بالاخره باید زمانی می‌رسید. تمام کسانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که گرفتن این تصمیم برای من ساده نبود." پیش از این توماس مولر، مهاجم تیم ملی آلمان پس از عملکرد ناامیدکننده این تیم در یورو ۲۰۲۴ که منجر به حذف میزبان در مرحله یک‌چهارم نهایی شد، از فوتبال ملی خداحافظی کرده بود.

پیش از این هم زمانی که آماده سازی ژرمن ها برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ در جریان بود و قرار است تونی کروس ستاره تیم فوتبال آلمان اعلام کرد پس از این دوره از مسابقات کفش‌هایش را آویزان کند و این این هافبک ۳۴ ساله، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که این آخرین حضور او‌ در دنیای فوتبال خواهد بود.

۱۰۰۹