سومین حضور در قزوین؛ آرمان باز هم گلزنی می‌کند؟

سومین حضور در قزوین؛ آرمان باز هم گلزنی می‌کند؟

پايگاه خبری فوتبالی- آیا آرمان رمضانی برای سومین بار در قزوین گلزنی خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، استقلال در هفته دوم فصل بیست‌و چهارم لیگ برتر، فردا (جمعه) در قزوین از شاگردان مازیار زارع میزبانی خواهد کرد.

یاران نکونام در حالی برابر ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرند که هفته گذشته هم در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، به عنوان مهمان به مصاف شمس آذر رفتند. آرمان رمضانی در آن بازی موفق شد اولین گل خود و استقلال را در فصل جدید به ثمر برساند و حالا با رسیدن به هفته دوم این شانس را دارد تا دوباره برای گلزنی تلاش کند. 

 آرمان رمضانی آمار جالبی از بازی در ورزشگاه سردار آزادگان دارد. او تا به حال دو بار در قزوین برای استقلال به میدان رفته و هر دو بار هم موفق به گلزنی شده است. اگرچه مهاجم استقلال این بار هم در قزوین به میدان خواهد رفت اما باید مقابل حریفی جز شمس آذر قرار گیرد.

رمضانی فصل را با حضور در ترکیب اصلی استقلال شروع کرد و حالا غیبت گوستاوو بلانکو باعث شده تا او دوباره مهره اصلی نکونام برای خط حمله آبی‌ها در بازی فردا باشد.

با این حساب باید دید آرمان رمضانی در سومین حضور خود در قزوین، باز هم پایش به گلزنی باز می‌شود؟ اتفاقی که قطعا نکونام و هواداران استقلال، از آن استقبال خواهند کرد.

1999