فوری؛ کارت بازیِ اندونگ صادر شد

فوری؛ کارت بازیِ اندونگ صادر شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک گابنی استقلال موفق به دریافت کارت بازی شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته است و هواداران این تیم از بازیکنانی که در این پنجره جذب شده‌اند رضایت کامل دارند. به خصوص از بازیکنان خارجی مثل گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ.

در این بین هواداران استقلال بسیار مشتاقانه منتظر رونمایی از این دو نفر هستند. ظاهرا قبل از بازی اول استقلال مقابل شمس آذر که با برتری دو بر یک این تیم تمام شد کارت بازی کاکوتا صادر شده بود. حتی در دقایق پایانی بازی هم کاکوتا به کنار زمین آمد تا به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تیمش شود اما داور سوت پایان بازی را زد و این اجازه را به او نداد.

در آن مسابقه دیدیه اندونگ به این دلیل که کارت بازی‌اش صادر نشده بود مجوز حضور در ترکیب و حتی روی نیمکت استقلال را نداشت. در چند روز گذشته هم این شائبه به وجود آمده بود که اندونگ یکی از بازیکنانی است که به دلیل سقف بودجه نتوانسته قراردادش را در سازمان لیگ برتر ثبت کند و با وجود اینکه آی تی سی او صادر شده، اما تا زمان حل این مشکل نمی تواند در ترکیب استقلال به میدان برود.

اما سایت روزنامه خبر ورزشی خبر داده است که مشکل این بازیکن حل شده است. فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ، در این باره به خبرورزشی گفته است: «قرارداد اندونگ با استقلال ثبت شده است و بنابراین با صدور آی تی سی این بازیکن، کارت بازی هم صادر شده است.»

به این ترتیب اندونگ مشکلی برای حضور در بازی با ملوان ندارد و نکونام می‌تواند از این بازیکن در هفته دوم لیگ برتر استفاده کند.

1359