پیش‌بازی خیبر - سپاهان؛ مورایس میهمان تاریخی خرم‌آباد!

پیش‌بازی خیبر - سپاهان؛ مورایس میهمان تاریخی خرم‌آباد!

پایگاه خبری فوتبالی - خیبر خرم‌آباد اولین میزبانی خود در تاریخ لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، خیبر در خرم آباد میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود. دیداری که اولین میزبانی تاریخ لیگ برتری خیبر خواهد بود و از این حیث روزی به یاد ماندنی برای هواداران این تیم است.

خیبر که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ آزادگان راهی لیگ برتر شده، اولین بازی فصل خود را هم با کسب سه امتیاز در خارج از خانه آغاز کرد تا نشان دهد تیمی است که می‌خواهد جای پای خود در سطح اول فوتبال ایران را محکم کند. با این وجود شاگردان رضا مهاجری چالش سختی در بازی با سپاهان خواهند داشت و باید دید در این مسابقه چه می‌کنند.

در سمت مقابل سپاهانی قرار دارد که اولین بازی فصل را توانست از سد چادرملو بگذرد و حالا طلایی‌پوشان باید در دومین هفته هم به مصاف نماینده‌ای جدید در لیگ برتر بروند. ژوزه مورایس و شاگردانش اولین میهمان خیبر هستند و باید دید می‌توانند از قرعه مناسبی که نصیبشان شده استفاده کرده و شش امتیازی شوند یا نه.

دو تیم سپاهان و خیبر یک بار سابقه رویارویی با یکدیگر در جام حذفی را دارند که حدود پنج سال پیش بوده و طلایی پوشان با سه گل مهدی کیانی، علی قربانی و مرتضی منصوری توانستند تیم لرستانی را شکست دهند و باید دید اولین مصاف دو تیم در لیگ برتر چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

نتیجه هفته گذشته: خیبر در تهران با نتیجه یک بر صفر از سد هوادار گذشت و سپاهان در اصفهان با نتیجه سه بر یک چادرملو را شکست داد.

وضعیت در جدول: خیبر با سه امتیاز در رده چهارم قرار دارد و سپاهان هم با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین است.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

خیبر خرم آباد - سپاهان

جمعه ۲ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه تختی خرم‌آباد

تیم داوری: حسین زیاری، رحیم حاجی پور، علیرضا ممبنی و حسین امیدی

1997