کارنامه بدون شکست بیرانوند در برابر پرسپولیس!

کارنامه بدون شکست بیرانوند در برابر پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند هیچ‌گاه در برابر پرسپولیس شکست نخورده است!

به گزارش فوتبالی، علی بیرو که در 2 سال اخیر کم حاشیه نداشته و گاها با تصمیم‌های احساسی که گرفته خودش را به راحتی تحت هجمه شدید هواداران پرسپولیس قرار داده حالا خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کرد باید با تیم سابقش روبه‌رو شود و در برابر پرسپولیس از دروازه تراکتور محافظت کند.

به واسطه اینکه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، در پرسپولیس روزهای شیرین زیادی داشته و با این تیم موفق شده 12 جام را بالای سر ببرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند شاید امروز یکی از مهمترین روزهای دوران حرفه‌ای او به حساب بیاید و خیلی حرف‌ها برای گفتن در زمین مسابقه داشته باشد.

بیرانوند تا قبل از تقابل امروز خود با پرسپولیس، در گذشته هم سابقه چنین رویایی را داشته و آمار خوبی را از خود برجای گذاشته است! بیرانوند در مقطعی که پیراهن نفت تهران را برتن می‌کرد 5 بار در رقابت‌های لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفت که ماحصل آن کسب 2 برد و 3 تساوی بود.

 ضمن اینکه در این 5 بازی بیرو تنها 3 گل خورد و 2 بار هم موفق به ثبت کلین‌شیت شد!

به‌طور کلی بیرانوند کارنامه بدون شکستی را در مصاف‌های خود با پرسپولیس داشته و باید ببینیم امشب در تبریز این کارنامه پربارتر می‌شود یا عدد یک جای عدد صفر را در مقابل تعداد باخت‌های این دروازه‌بان در برابر پرسپولیس می‌گیرد؟

9098