استقلال و مشکل تکراری به نام سقف بودجه؛ قرارداد استقلالی‌ها دوباره باید کم شود تا بلانکو و نوازی ثبت کنند!

استقلال و مشکل تکراری به نام سقف بودجه؛ قرارداد استقلالی‌ها دوباره باید کم شود تا بلانکو و نوازی ثبت کنند!

پایگاه خبری فوتبالی – برای دومین فصل متوالی، استقلال با مشکلی به نام سقف قرارداد روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته و در دوران مدیریت علی خطیر، پس از اعلام قانون فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برخی بازیکنان استقلال برای آنکه امکان ثبت قرارداد همه بازیکنان وجود داشته باشد، درصدی از قراردادشان را کم کردند تا استقلال، هم سقف قرارداد را رعایت کرده باشد هم اینکه امکان استفاده از همه بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی را بدست آورد.

موردی که البته اعتراض جواد نکونام را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و حتی خود باشگاه استقلال به دنبال داشت و او بارها و بارها به خاطر رعایت این قانون در استقلال معترض شد چرا که او مدعی بود باشگاههای دیگر، این قانون را رعایت نمی‌کنند و دلیلی ندارد که استقلال بخواهد به قانون سقف بودجه احترام بگذارد.

امسال هم داستان سقف بودجه برای استقلال مثل سال گذشته وجود دارد و استقلال به خاطر همین مساله، تا امروز نتوانسته قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کند و کارت بازی او را بگیرد.

شاید استقلالی‌ها مجبور شوند مثل فصل گذشته درصدی از قراردادشان را کاهش دهند تا امکان ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی محبوب آبی‌ها و حتی محمد نوازی فراهم شود. 

راه دیگر هم کنار گذاشتن یکی دو بازیکن از استقلال است که البته تا این لحظه خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده و حالا باید منتظر ماند و دید که فرشید سمیعی و البته جواد نکونام، چه تصمیمی درباره این موضوع خواهند گرفت.

1984