تکذیب سمیعی؛ کسی به ما نگفته هاشمی‌نسب نباشد!

تکذیب سمیعی؛ کسی به ما نگفته هاشمی‌نسب نباشد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب در لیگ بیست‌وچهارم کنار جواد نکونام نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد به مدیران وقت باشگاه تاکید کرد مهدی هاشمی‌نسب حتما باید در کادرفنی او باشد. هاشمی‌نسب پس از کش‌‌وقوس‌های فراوان و البته مشکل سقف بودجه آبی‌ها، به استقلال پیوست تا نقش مهمی در این تیم داشته باشد. مهدی هاشمی‌نسب در کنترل جو رختکن نقش مهمی دارد و تیم یک‌پارچه‌ای را به سرمربی تحویل می‌دهد. 

پس از پایان لیگ بیست‌وسوم، سرنوشت مهدی هاشمی‌نسب در استقلال مشخص نبود اما یاغی محبوب آبی‌ها بعدا در مصاحبه‌هایی مدعی شد از همان ابتدا قصد نداشته با کار خود ادامه دهد و صرفا اصرارهای جواد نکونام باعث شده با فرشید سمیعی مذاکره کند.

هاشمی‌نسب اعتقاد دارد جواد نکونام او را سر کار گذاشته و حالا رفیق شفیق نکونام، تبدیل به دشمن شماره یک او شده است. مربی استقلال در مصاحبه‌ای گفت: “چندین بار به جواد تاکید کردم نکن، بگذار رفاقت‌مان سرجایش بماند اما او گوش نکرد. اکنون همه چیز برای من تمام شده است. عده زیادی به من گفتند حواست به او باشد و اخلاق‌های خاصی دارد، نمی‌گویم شیشه‌خرده اما همه به من گفتند او چگونه است”.

در این بین شایعه شده بود هلدینگ خلیج فارس مستقیما دستور داده قرارداد هاشمی‌نسب تمدید نشود و برای همین موج جدیدی از حواشی برای استقلال ایجاد شده است. فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در‌ مورد مهدی هاشمی‌نسب و توافق با او گفت: “ابتدای فصل که مزاحم ایشان شدم گفتند قصد ادامه حضور در استقلال را ندارد و دنبال کار مدرک مربیگری‌اش بود. بحث اینکه از جای دیگر گفتند ایشان نباشد، نیست و یکسری شرایط هست که باید برای همه احراز شود”.

سمیعی افزود: “ایشان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال بوده‌اند، هواداران به او علاقه دارند و امیدوارم شرایطی باشد که در خدمت ایشان باشیم”.

مشخص نیست جواد نکونام با کدام دوست و همراه می‌خواهد در مسابقات شرکت کند زیرا علاوه‌ بر هاشمی‌نسب تیم رسانه‌ای خود را هم در این فصل ندارد و اکنون اطراف این سرمربی از همیشه خلوت‌تر است.

۵۷۹۳