سقف قرارداد مشکل همیشگی استقلال؛ بلانکو غایب بزرگ آبی‌ها در هفته دوم!

سقف قرارداد مشکل همیشگی استقلال؛ بلانکو غایب بزرگ آبی‌ها در هفته دوم!

پایگاه خبری فوتبالی- گوستاوو بلانکو در دیدار استقلال برابر ملوان غایب خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، استقلال در چارچوب هفته‌ دوم لیگ برتر باید برابر ملوان قرار بگیرد. آبی‌ها در هفته اول موفق به شکست ۲-۱ شمس‌آذر قزوین شدند تا اولین گام خود در فصل جدید را محکم بردارند.

استقلال درحالی برابر شمس‌آذر قرار گرفت که گوستاوو بلانکوی آرژانتینی در این دیدار غایب بود. گوستاوو در لیگ بیست‌وسوم و با نظر مستقیم جواد نکونام جذب شد و عملکرد بسیار خوبی در پیراهن آبی‌های تهران داشت.

هواداران استقلال امید داشتند مهاجم زهردار خود را از هفته اول فصل جدید در اختیار داشته باشند اما این اتفاق بنا به دلایلی رخ نداد.

طبق شنیده‌ها قرارداد گوستاوو بلانکو هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است و این اتفاق به داستان سقف بودجه برمی‌گردد.

سقف بودجه استقلال پر شده است و آبی‌ها برای ثبت قرارداد دیگر بازیکنان، باید چند نفر را از لیست خود خارج کند. فصل گذشته هم استقلال درگیر این موضوع شد و بازیکنان تیم به رهبری سیدحسین حسینی از ارقام قرارداد خود کم کردند و اکنون بعید است اتفاقی مانند فصل پیش رقم بخورد.

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال در مورد قرارداد بلانکو گفت: "کارت بازی بلانکو به دلیل مشکل سقف قرارداد فعلا صادر نخواهد شد".

طبق گفته فرشید سمیعی، گوستاوو بلانکو در دیدار‌ روز جمعه استقلال برابر ملوان غایب خواهد بود و آرمان رمضانی بار دیگر در ترکیب اصلی تیم جواد نکونام به میدان می‌رود.

۵۷۹۳