طلسم گل نزدن‌های رمضانی شکست!

طلسم گل نزدن‌های رمضانی شکست!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی توانست در دیدار هفته اول استقلال در مقابل شمس آذر قزوین، زننده اولین گل فصل خودش و استقلال باشد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار هفته اول استقلال در مقابل شمس آذر قزوین با برتری دو بر یک آبی پوشان در مقابل قزوینی‌ها به پایان رسید. مصافی که در آن وزش باد شدید می‌رفت نتیجه را عوض کند اما مهار حسینی و VAR در نهایت 3 امتیاز را به اندوخته استقلال واریز کرد تا آبی پوشان فصل را با برد یک تیم چغر و بدبدن آغاز کنند.    

از نکات کمک داور ویدئویی این بازی که چشم پوشی کنیم، گلزنی دوباره آرمان رمضانی پس از 242 روز، یکی از مهم‌ترین نکات این دیدار بود. رمضانی تا پیش از این بازی، آخرین بار در مقابل نساجی و در هفته سیزدهم لیگ بیست و سوم موفق به گلزنی شده بود. او در آن بازی در دقیقه 65 دومین گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه نساجی کرد. آرمان در بازی مقابل شمس آذر پس از گذشت بیش از 8 ماه از گل قبلی‌اش، دوباره موفق به گلزنی شد و اولین گل فصل خودش و تیمش را وارد دروازه تیم سعید دقیقی کرد.  

رمضانی از ابتدای لیگ بیست و سوم و تا به امروز، 828 دقیقه در زمین مسابقه حاضر بوده و موفق شده است در این زمان، 4 گل و 3 پاس گل به ثبت برساند و این یعنی او هر 118 دقیقه روی یک گل استقلال، تاثیر مستقیم داشته است.  

با توجه به فیزیک بدنی رمضانی و قد 188 سانتی متری‌اش، نکونام می‌تواند روی ضربات سر او حساب ویژهای باز کند؛ علی الخصوص این که بازیکنی مانند رامین رضاییان سمت راست استقلال را در اختیار دارد و سانترهای او در این چند سال زبانزد خاص و عام بوده است و دقیقا قد و قامت و قدرت سرزنی رمضانی همان چیزی است که تاکتیک تیم جواد نکونام می‌طلبد.

7899