هشدار به 4 تیم لیگ برتری؛ مجوز نگیرید باید به لیگ یک تشریف ببرید!

هشدار به 4 تیم لیگ برتری؛ مجوز نگیرید باید به لیگ یک تشریف ببرید!

پایگاه خبری فوتبالی- داوود رفعتی هشدار داد که 4 تیم لیگ برتری باید به سرعت مجوز ملی برای ورزشگاه‌های خود بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که در لیگ بیست و چهارم تیم‌های زیادی از جمله سرخابی‌های پایتخت به معنای واقعی آوارگی را تحمل می‌کنند و در خانه خود قادر به میزبانی نیستند، ورزشگاه‌های کشور به جدیت زیرنظر مسئولان، درحال توسعه و بازسازی هستند و همین موضوع عاملی شده تا بسیاری از تیم‌ها نتوانند در ورزشگاه‌های خود از رقبای‌شان میزبانی کنند. 

همچنین تابه اینجای کار چند ورزشگاه نتوانستند ایرادات گرفته شده را رفع کنند و به همین خاطر در رقابت‌های لیگ برتر قادر به میزبانی مسابقات نیستند و تیم‌ها باید منتظر باشند تا به محض برطرف شدن مشکل‌های ورزشگاه‌های‌شان دوباره قادر به میزبانی در خانه خود باشند. 

داوود رفعتی که به تازگی سمت " دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور" را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده با حضور در برنامه فوتبال برتر به نکته قابل تاملی اشاره کرد و به نوعی برای 4 تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ یکی خط و نشان کشید. 

رفعتی گفت "تیم‌های استقلال خوزستان، ملوان، چادرملو و خیبر خرم آباد اگر نتوانند در سال جاری برای ورزشگاه‌های خود مجوز ملی یا مجوز آسیا را اخذ کنند باید به به رقابت‌های لیگ یک تشریف ببرند و حتی اگر قهرمان هم شوند چنین اتفاق تلخی برای‌شان رخ خواهد داد. چون این تیم‌ها در دو سال گذشته موفق به کسب مجوز نشده‌اند و اگر برای سومین سال نتوانند این مشکل را حل کنند طبق قانون باید به یک سطح پایین‌تر سقوط کنند" 

همچنین رفعتی در حین نام بردن از این 4 تیم لیگ برتری از تیم صنعت نفت هم غافل نشد و عنوان کرد که " اگر این تیم هم نتواند برای ورزشگاه خود مجوز حرفه‌ای بگیرد به لیگ دو سقوط خواهد کرد!" 

حالا باید ببینیم این 5 تیم می‌توانند برای ورزشگاه‌های خود مجوز ملی بگیرند یا اسیر قانون می‌شوند و در اتفاقی تلخ و جبران‌ناپذیر به یک دسته پایین‌تر در فوتبال کشور سقوط می‌کنند؟

9098