سهرابیان همه را به دردسر انداخت؛ ابلاغ دستورالعمل جدید درباره تتو!

سهرابیان همه را به دردسر انداخت؛ ابلاغ دستورالعمل جدید درباره تتو!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد تتوی نامتعارف بازیکن استقلال نهادهای انضباطی را حساس کرده است.

به گزارش فوتبالی، چند ساعت بعد از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در قزوین هواداران این تیم مشغول خوشحالی و لذت بردن از این مسابقه بودند اما ناگهان یک تصویر از این بازی در فضای مجازی با سرعت منتشر شد که در ابتدا توجه همه را به خودش جلب کرد اما کمی بعد باعث نگرانی هواداران استقلال شد.

در این تصویر آرمین سهرابیان مدافع وسط استقلال دیده می‌شد. اما چیزی که توجهات را جلب کرد تتوی عجیب و غریبی بود که  او روی پای خودش حک کرده بود. نکته عجیب این تصویر این بود که به نظر می‌رسید آرمین عمدا شورت ورزشی خودش را کمی بالا داده تا تتوی عجیبش کاملا مشخص شود!

از همان جا می‌شد حدس زد که ممکن است این تصویر برای آرمین دردسرساز شود. در نهایت ساعاتی بعد با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق، آرمین سهرابیان را جهت ادای پاره‌ای از توضیحات احضار کرد. دلیل احضار او اعلام نشده است  اما گفته می‌شود او به خاطر همان تتو به کمیته اخلاق احضار شده است! جالب این بود که کمیته انضباطی باشگاه استقلال هم این بازیکن را احضار کرده است. 

تا اینجا دردسر این ماجرا فقط به خود سهرابیان مربوط می‌شود اما ظاهرا ترکش‌های آن به بقیه بازیکنانی که تتو دارند هم اصابت خواهد کرد. آن قدر حواشی در این خصوص بالا گرفته که یک بار دیگر مساله خالکوبی بازیکنان فوتبال و ناهنجاری‌های متاثر از آن موضوع بحث شده است. 

روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که کمیته اخلاق ابلاغ یک دستورالعمل جامع به تمام باشگاه‌ها را در دستور کار قرار داده و تا چند روز آینده این اتفاق رخ خواهد داد. این نهاد علاوه بر احضار بازیکنانی که در این زمینه حاشیه ساز شده‌اند، در این دستورالعمل قید کرده بازیکنان فوتبال باید تتوهای خود را پاک کنند یا اینکه اقدام به پوشاندن آن کنند و در غیر این صورت، با محرومیت‌های سنگینی مواجه خواهند شد. 

به این ترتیب تتوی عجیب آرمین سهرابیان علاوه بر اینکه خودش را در دردسر انداخته، باعث شده یک بار دیگر این موضوع در فوتبال ایران تبدیل به تابو شود.

1359