ستاره تازه‌وارد رئال مادرید در زمستان جدا می‌شود؟

ستاره تازه‌وارد رئال مادرید در زمستان جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک بازیکن 18 ساله برزیلی در همین تابستان از پالمیراس به رئال مادرید آمد و رئالی ها برای خریدنش 25+35 میلیون یورو پرداختند تا نشان بدهند که حساب ویژه ای روی او باز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، اندریک در حضور بیش از 45 هزار هوادار رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو مورد معارفه قرار گرفت و در تور پیش فصل رئال مادرید در آمریکا نیز نمایش خوبی داشت اما شاید دوران حضور او در رئال طولانی نباشد!

در حقیقت نشریه آس گزارش داده است که اندریک چهار ماه دیگر و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شرایطش را ارزیابی خواهد کرد و احتمال جدا شدنش از رئال مادرید وجود دارد. در حقیقت اندریک و نزدیکانش در زمستان آینده بر اساس دقایق او در نیم فصل اول تصمیم گیری می کنند و اگر این بازیکن به اندازه کافی بازی نکرده باشد، احتمال جدایی قرضی او در زمستان وجود دارد.

اندریک در دو بازی آغازین رئال در شروع فصل حضور نداشته و ترافیک در خط حمله رئال باعث می شود که کسب دقایق توسط او مشکل باشد. اندریک نمی خواهد که به نیمکت رئال مادرید میخ شود و در صورتی که در ماه های آینده دقایق کافی پیدا نکند، شاید به صورت قرضی جدا شود تا فرصت حضور در تیم ملی برزیل را از دست ندهد چرا که برای او خیلی مهم است که بتواند در جام جهانی 2026 بازی کند.

4125