تصمیم سازمان لیگ برخلاف خواسته نکونام؛ استقلال – ملوان در قزوین بازی می‌کنند

تصمیم سازمان لیگ برخلاف خواسته نکونام؛ استقلال – ملوان در قزوین بازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ اعلام کرد استقلال باید در شهر قزوین از ملوان بندر انزلی میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از ابهامات مسابقات هفته دوم لیگ برتر جام خلیج فارس درباره محل برگزاری بازی تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی بود. این ابهام اما ساعتی پیش رفع شد و با اعلام سازمان لیگ این مسابقه قرار است از ساعت 19:30 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

این تصمیم در حالی گرفته شد که به نظر می‌رسید جواد نکونام تاکید داشته این بازی در تهران برگزار شود. اولویت اصلی استقلال برای این مسابقه البته ورزشگاه شهر قدس بود.  نکونام حتی راضی بود این بازی در ورزشگاه دستگردی و بدون تماشاگر برگزار شود.

اما مساله این است که هیچ کدام از این دو ورزشگاه برای بازی روز جمعه دو تیم استقلال و ملوان در دسترس نبود. روز جمعه تیم چادرملو با شمس آذر بازی دارد و از آنجا که ورزشگاه خانگی این تیم آماده نیست آنها از مدتی پیش تصمیم گرفتند در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان این بازی باشند.

از طرفی ورزشگاه شهر قدس علیرغم تاکید باشگاه استقلال در اختیار این تیم قرار نگرفت. کانال رسمی باشگاه استقلال تصویر نامه مدیرعامل این باشگاه به شهردار شهر قدس را هم منتشر کرد و نوشت: «مدیرعامل باشگاه این تیم با شهردار محترم شهر قدس برای برگزاری بازی در این شهرستان توافقات لازم را کرده بوده و در تاریخ ۲۵ مرداد هم طی نامه‌ای رسمی خطاب به ریاست سازمان لیگ، با اشاره به حق میزبانی، ورزشگاه شهرقدس را به عنوان ورزشگاه میزبان بازی با ملوان معرفی کرده بود.» اما با برگزاری این مسابقه در ورزشگاه شهر قدس موافقت نشد و سازمان لیگ اعلام کرد بازی استقلال و ملوان باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بازی کنند. 

1359