طلسم نباختن‌های محرم به تراکتور شکست!

طلسم نباختن‌های محرم به تراکتور شکست!

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف تراکتور تبریز و مس رفسنجان در هفته اول لیگ بیست و چهارم، با برتری دو بر صفر تی‌تی‌ها به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، این دیدار که به میزبانی مسی‌ها در استادیوم شهدای مس در شهر رفسنجان برگزار شد با گل‌های امیرحسین حسین زاده در دقیقه 10 و تومیسلاو اشترکالی در دقیقه 28 با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید تا دراگان اسکوچیچ اولین پیروزی در لیگ بیست و چهارم را دشت کند. این نتیجه باعث شد محرم نویدکیا هم 3 امتیاز خانگی را از دست بدهد و هم با این باخت، رکورد شکست ناپذیری‌اش در مقابل تراکتور به عنوان سرمربی از دست برود.  

نویدکیا که از شهریور 1399 با نشستن بر روی نیمکت سپاهان، سرمربی‌گری را آغاز کرده است تا قبل از این بازی، با دو تیم تحت هدایت خودش یعنی سپاهان و مس رفسنجان، 6 بار در مقابل تراکتور تبریز قرار گرفته بود که 3 برد و 3 تساوی ماحصل کار او در مقابل تی‌تی‌ها بود. در این بازی‌ها، تیم او 7 گل زده و 3 گل خورده به ثبت رساند اما مصاف هفتم برای او خوش‌یمن نبود و محرم اولین بار به تراکتور باخت و تعداد گل‌های خورده تیمش نیز به عدد 5 رسید.  

رفسنجانی‌ها در این بازی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان در پی شکایت شیمبا، امکان استفاده از بازیکنان جدید خود را نداشتند و در اتفاقی نادر، تنها دو بازیکن را بر روی نیمکت خود می‌دیدند. اتفاقی که شاید اصلی‌ترین دلیل باخت تیم نویدکیا بود و او در کنفرانس خبری نیز به این اتفاق واکنش نشان داد. 

صحبت‌های نویدکیا در پایان این بازی و در نشست خبری، چندان امیدبخش نبود و او اعتراضات زیادی به مدیران و مسئولین باشگاه مس رفسنجان داشت. بر اساس گفته رسانه‌ها، از صحبت‌‌های او، بوی استعفا به مشام می‌رسد که البته تا این لحظه هیچ خبری در این زمینه منتشر نشده است و او فعلا خود را برای مصاف هفته بعد با فولاد در خوزستان آماده می‌کند.

7899