آتیلا حجازی به سیم آخر زد؛ جواد نکونام با این همه هزینه باید استقلال را قهرمان کند!

آتیلا حجازی به سیم آخر زد؛ جواد نکونام با این همه هزینه باید استقلال را قهرمان کند!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام دیگر بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن ندارد و استقلال این فصل، قطعا یکی از بهترین اسکوادهای تاریخ لیگ برتر را دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال در فصل گذشته لیگ برتر با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم جدول ایستاد. جواد نکونام بارها در مصاحبه‌های مختلف تاکید کرد نفرات خوبی در اختیار ندارد و حتی مدیرعامل وقت استقلال یعنی علی خطیر نمی‌خواهد او نتیجه بگیرد. حالا اینکه نکونام پس از پایان لیگ بیست‌وسوم با جمع کثیری از همان بازیکنان تمدید کرد هم بماند.

استقلال در بازار تابستانه لیگ بیست‌وچهارم بازیکنان خوبی جذب کرده است و می‌توان این تیم را مدعی اصلی قهرمانی دانست اما در کمال تعجب جواد نکونام این تیم را مدعی نمی‌داند و باز هم گفته قول قهرمانی نمی‌دهم. این درحالیست که نکونام فصل گذشته تاکید کرد اگر استقلال قهرمان نشود، فصل بعد قول می‌دهد این تیم را به مقام قهرمانی برساند. رامین رضاییان، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی، میلاد زکی‌پور و... تنها جمعی از بازیکنان جدید استقلال هستند که پیش از ملحق شدن به جمع شاگردان نکونام، کیفیت فنی خود را بارها ثابت کرده‌اند.

آتیلا حجازی در جدیدترین مصاحبه خود مستیقما جواد نکونام را هدف قرار داد و گفت:

"الان چه کسی را می‌خواهی بسازی؟ رامین رضاییان و کاکوتای 33 ساله را می‌خواهی بسازی؟ یا اندونگ و زکی‌پور و سیلوا و ماشاریپوف و بلانکو و مهرداد محمدی؟ هرچیزی سرمربی خواسته در اختیارش گذاشته‌اند. با این همه نفرات، با 650 هزار دلار، 650 هزار دلار، 700 هزار یورو، 50 میلیارد، 60 میلیارد، وقتی شما یک تیم هفتصد هشتصد میلیاردی می‌بندی، دیگر نقطه ضعفی نداری! من خائن ولی دیگر بهانه‌ای ندارید، باید این تیم را قهرمان کنید! تیم چند صد میلیاردی بستی و قول قهرمانی نمی‌دهی؟ چه فرقی می‌کند من روی نیمکت بنشینم یا تو"؟

باید دید جواد نکونام آیا با این اسکواد درخشان می‌تواند از بهانه‌هایش قوی‌تر باشد و آبی‌ها را به قهرمانی برساند یا نه.

5793