هاشمی‌نسب یک میلیارد به استقلال تخفیف داد؛ یاغی هنوز هم محبوب می‌ماند

هاشمی‌نسب یک میلیارد به استقلال تخفیف داد؛ یاغی هنوز هم محبوب می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب بنا به دلایل عجیبی، در لیگ بیست‌وچهارم کنار استقلال نخواهد بود.

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی هاشمی‌نسب درحالی قرار نیست دیگر در استقلال حضور داشته باشد که برای عقد قرارداد با این تیم، یک میلیارد تومان به آبی‌ها تخفیف داده بود. هاشمی‌نسب پس از پایان لیگ بیست‌وسوم و نایب قهرمانی با استقلال، تصمیم گرفت دیگر در جمع کادر فنی جواد نکونام حضور نداشته باشد اما نکو بارها و در تماس‌های متعددی از رفیق شفیق خود درخواست کرد در تصمیم اتخاذ شده، تجدید نظر کند.

هاشمی‌نسب که نمی‌خواست دیگر در فوتبال حضور داشته باشد و آرامش تبدیل به اولویت اول او شده بود، به نکونام اعلام کرد رقمی را به باشگاه می‌گوید که آن‌ها قبول نکنند. سرانجام مهدی هاشمی‌نسب با یکی از دوستان نزدیک خود به باشگاه استقلال رفت و پس از صحبت با فرشید سمیعی، رقم خود را 6 میلیارد تومان اعلام کرد. سمیعی در کمال تعجب به هاشمی‌نسب می‌گوید امروز سرش شلوغ است و فردا برای عقد قرارداد با او تماس می‌گیرد.

یاغی محبوب سکوهای آبی در مورد کم و کیف این ماجرا گفت: "من بارها به جواد نکونام اعلام کردم نمی‌خواهم باشم اما خدا شاهد است بارها زنگ زد و اصرار که استراحت کن، الان خسته‌ای و بعدا تصمیم بگیر. مادرم گفت کنارش باش، گناه دارد. به جواد نکونام گفتم مبلغی را می‌گویم که قبول نکنند. سرانجام هنگام جلسه گفتم 6 میلیارد تومان. سمیعی گفت خبر می‌دهم اما هیچ خبری نشد. چند روز بعد بهزاد غلامپور به من زنگ زد و من آن زمان پیش مادرم بودم. مادرم گفت نکونام گناه دارد و کنارش باش، غلامپور گفت نکونام می‌گوید از قراردادت کم کن و این در حالیست زمانی که به او گفتم می‌گویم 6 میلیارد، اصلا حرفی نزد".

هاشمی‌نسب افزود: "به غلامپور گفتم رقم من همین است اما او گفت نکونام گفته حالا یک چیزی کم کن، مثلا 500 میلیون تخفیف بده، من گفتم 500 میلیون؟ استقلال لنگ این مبلغ است؟ من یک میلیارد تخفیف می‌دهم و غلامپور تعجب کرد. مدتی بعد خود نکونام زنگ زد که ایول و دمت گرم اما بعدا هیچ خبری نشد. به جواد گفتم من را بازی نده، بگذار رفاقتمان سر جایش بماند اما این رفتار را از او دیدم و حالا همه چیز برای من تمام شده است."

آنطور که هاشمی‌نسب می گوید، ظاهرا مدیرعامل باشگاه و خود نکونام به نوعی او را سر کار گذاشته‌اند.

هاشمی‌نسب پیش از این خود را به هواداران استقلال ثابت کرده و حالا پس از علی خطیر، علی سامره و آتیلا حجازی، یکی دیگر از دوستان نکونام هم به دشمن او تبدیل شده است.



5793