جادوی سردار ایرانی در ۵ دقیقه؛ آزمون فراتر از آسیا!

جادوی سردار ایرانی در ۵ دقیقه؛ آزمون فراتر از آسیا!

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون عامل اصلی برتری 2 بر صفر شباب‌الاهلی در تقابل با عجمان بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران در تابستان جاری انتقال سردار آزمون از بایرلورکوزن به شباب‌الاهلی امارات بود! 

دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران که فصل گذشته عملکرد خوبی در رم داشت و برای این تیم در خط حمله موثر ظاهر می‌شد به یکباره و با عقد قراردادی 3 ساله سر از شباب‌الاهلی، قهرمان دو فصل قبل فوتبال امارات درآورد!

سردار آزمون در بازی‌های اخیر شباب‌الاهلی نشان داده که از چه کیفیتی بالایی برخوردار است و واقعا می‌توان گفت که او یکی از بهترین مهاجمانی است که در قاره کهن مشغول به بازی کردن است. این مهاجم ۲۹ ساله که سابقه بازی برای تیم‌های روبین کازان، زنیت، روستوف، بایرلورکوزن و رم را در کارنامه دارد در دیدار رفت دور اول مسابقات جام بانک اسلامی ابوظبی در طول تنها 5 دقیقه دو بار دروازه عجمان، حریف شباب‌الاهلی را گشود تا همه را شگفت زده کند. 

سردار بعد از گلزنی در دقایق ۵۸ و ۶۳ در دقیقه ۷۱ از زمین مسابقه بیرون آمد. جواهر فوتبال ایران در پایان این مسابقه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد. پیش از این سردار در جریان بازی تیمش مقابل سپاهان هم در بدو ورودش به زمین مسابقه یک گل زودهنگام و البته فوق‌العاده حیاتی و اثرگذار را به ثمر رساند.

9098