استقلال همچنان به دنبال میزبانی در مشهد؛ سرنوشت هفته چهارم هنوز مشخص نیست!

استقلال همچنان به دنبال میزبانی در مشهد؛ سرنوشت هفته چهارم هنوز مشخص نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- این احتمال وجود دارد که بازی هفته چهارم استقلال برابر مس رفسنجان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود اما به نظر نمی رسد استقلال بتواند در مشهد میزبانی کند.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه آزادی به‌دلیل بازسازی نه در دسترس استقلال و پرسپولیس است و نه در دسترس تیم ملی. بازی تیم ملی با قرقیزستان قرار است در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود و سرخابی‌ها هم فعلا خانه به دوش هستند. 

باشگاه استقلال ابتدا قصد داشت بازی‌ خود در هفته دوم لیگ برتر را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند اما باتوجه به اینکه بازی هفته دوم استقلال، دو روز زودتر از اربعین برگزار خواهد شد و مشهد پذیرای زائران زیادی خواهد بود، استقلال نتوانست در مشهد از ملوان پذیرایی کند.

مدیران استقلال سپس ورزشگاه شهر قدس را به‌عنوان میزبان بازی با ملوان معرفی کردند اما امروز سازمان لیگ در بیانیه‌ای اعلام کرد این ورزشگاه نمی‌تواند پذیرای این مسابقه باشد و برای همین قرار است مصاف استقلال و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود.

 استقلال در سه هفته ابتدایی تنها در یک دیدار میزبان است و در همان مسابقه هم قرار است به قزوین سفر کند. ابهامات زیادی در مورد هفته چهارم لیگ برتر وجود دارد و هنوز مشخص نیست در چه تاریخی برگزار می‌شود اما طبق شنیده‌ها قرار است ورزشگاه آزادی به هفته چهارم برسد. 

استقلال اما برای همین با مشهد درحال نامه‌نگاری است که اگر ورزشگاه آزادی به هفته چهارم نرسید، بازی آبی‌ها برابر مس رفسنجان در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود اما مشخص نیست که این بازی در مشهد بتواند برگزار شد و احتمالا استقلال دوباره به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین خواهد رفت.

اکنون باید صبر کرد ورزشگاه آزادی به هفته چهارم لیگ که بعد از بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان برگزار خواهد شد، می‌رسد یا اینکه دیدار استقلال و مس رفسنجان به کدام شهر منتقل خواهد شد.

5793