حضور دروازه‌بان 202 سانتی‌متری در تمرین رئال مادرید

حضور دروازه‌بان 202 سانتی‌متری در تمرین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تمرین روز گذشته رئال مادرید با حضور چهره ای متفاوت و البته بلندقامت همراه بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید شنبه آخرین تمرین خود را پیش از بازی لالیگایی مقابل مایورکا داشت که یک چهره ویژه در این جلسه تمرینی توجهات را جلب کرد، دروازه بانی بلندقامت که در کنار تیبو کورتوا و آندری لونین در حال تمرین کردن بود.

نام این دروازه بان، ایلیا ولوشین اهل اوکراین بود که 17 سال سن و 202 سانتی متر قد دارد و در فصل گذشته از باشگاه رایو ماخاداهوندا به آکادمی رئال مادرید ملحق شد. 

رئال مادرید برای خرید ولوشین، هفتاد هزار یورو پرداخت که البته اگر بندهای قرارداد این بازیکن به سرانجام برسند، قیمت او ممکن است که تا 1.2 میلیون یورو افزایش پیدا کند. به طور مثال اگر این بازیکن به لیست تیم بزرگسالان برسد، رئالی ها باید 750 هزار یورو به باشگاه سابقش بپردازند.  

ولوشین تا تابستان 2026 با رئال مادرید قرارداد دارد چرا که رئالی ها بر اساس سنش نمی توانستند قرارداد بلندمدت تری را  با او به امضا برسانند. کارلو آنچلوتی و دستیارانش به این دروازه بان بلندقامت علاقه ویژه ای پیدا کرده اند چرا که او حتی از کورتوا با 200 ، لونین با 191 و فران گونزالس با 199 سانتی متر، بلندقامت تر است. از سویی ولوشین هیچ مشکلی در زمینه کار با  توپ با پاهایش ندارد. 

رئال مادرید این بازیکن را در حالی به خدمت گرفت که بنفیکا از پرتغال و یوونتوس از ایتالیا هم به شدت به دنبال خرید او بودند.

4125