بار قبلی که لواندوفسکی گل اول بارسلونا در لالیگا را زد چه شد؟

بار قبلی که لواندوفسکی گل اول بارسلونا در لالیگا را زد چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در هفته اول رقابت های لالیگا 2024/25 با نتیجه دو بر یک والنسیا را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را در گام نخست فصل جدید لیگ فوتبال اسپانیا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی رابرت لواندوفسکی ستاره بارسایی ها بود. او در این دیدار موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. لواندوفسکی گل اول بارسلونا را در فصل جدید لالیگا، در دقایق پایانی نیمه اول بازی بارسلونا مقابل والنسیا به ثمر رساند. به این ترتیب این مهاجم لهستانی کسی بود که گل اول بارسا را در لالیگا 2024/25 به ثمر می رساند.

بار قبلی که رابرت لواندوفسکی گل اول بارسلونا را در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده بود، به فصل 2022/23 بر می گردد. بارسا در آن فصل در هفته دوم لالیگا به مصاف رئال سوسیداد رفت و موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. بارسا در آن فصل در هفته اول مقابل رایو وایکانو به تساوی بدون گل رسیده بود و در هفته دوم مقابل رئال سوسیداد موفق شد اولین گل های خود را بزند. لواندوفسکی در آن بازی در دقیقه اول بازی، اولین گل بارسا در لالیگا را به ثمر رساند.

در نهایت در فصل 2022/23 که لواندوفسکی در آن گل اول بارسلونا را در لالیگا زده بود، بارسا توانست به قهرمانی در لیگ فوتبال اسپانیا برسد. حالا باید دید که در این فصل چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470