برادر کیلیان امباپه و ثبت اولین پاس‌گل در لیگ فرانسه

برادر کیلیان امباپه و ثبت اولین پاس‌گل در لیگ فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - اتان امباپه برادر کوچک تر کیلیان امباپه مسیر حرفه ای خود را در باشگاه لیل فرانسه شروع کرده است و حالا در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لوشامپیونه فرانسه، موفق شده است پاس گل بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته اول فصل جدید بازی های لیگ یک فرانسه یا همان فصل 2024/25، لیل به مصاف رنس رفت و در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. گل دوم لیل را در این بازی، جاناتان دیوید در دقیقه 93 به ثمر رساند. پاس این گل را اتان امباپه، برادر کوچک تر کیلیان امباپه داد. اتان امباپه در حال حاضر هفده سال سن دارد و یک هافبک است. این بازیکن در این تابستان از پی اس جی جدا شد و راهی لیل فرانسه شد.

اتان امباپه در بازی لیل مقابل رنس، از ابتدای بازی روی نیمکت نشسته بود. او در دقیقه 87 بازی به جای رمی کابلا وارد میدان شد و موفق شد چند دقیقه بعد، پاس گل دوم لیل را به جاناتان دیوید بدهد. این بازی اولین بازی اتان امباپه در لوشامپیونه به همراه لیل بود و شروع خوبی داشت.

برادرش کیلیان امباپه هم در رئال مادرید شروع بسیار خوبی داشته است و موفق شده است که در اولین بازی خود که در فینال سوپرجام اروپا بود، مقابل آتالانتا گلزنی کند.

1470