شایعه در تبریز؛ انتشار فایل صوتی بیرانوند به تلافی شکایت مس بود!

شایعه در تبریز؛ انتشار فایل صوتی بیرانوند به تلافی شکایت مس بود!

پایگاه خبری فوتبالی- در دو سه روز گذشته جنگ بین دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور بر سر بیرانوند وارد مرحله تازه‌ای شده است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از مسابقات هفته اول لیگ برتر که روز جمعه در رفسنجان برگزار شد تیم تراکتور موفق شد با دو گل میزبانش یعنی مس رفسنجان را شکست بدهد. البته مس در این بازی وضعیت عجیب و غریبی داشت و فقط می‌توانست از 13 بازیکنش استفاده کند!

اما بلافاصله بعد از پایان دیدار دو تیم ، مسی‌ها از تراکتور به دلیل بازی دادن علیرضا بیرانوند به کمیته انضباطی شکایت و ادعا کردند این دروازه بان تخلف کرده و به صورت غیرقانونی قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است که از لحاظ قانونی تا اعلام رای کمیته انضباطی، اجازه بازی در لیگ برتر را نخواهد داشت!

اما روز گذشته یک اتفاق عجیب دیگر هم افتاد. یک فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند منتشر شد که در آن ادعا می‌کرد فصل گذشته همراه با سایر بازیکنان تیم پرسپولیس، مبلغ ۳ میلیارد تومان در ۵ بازی پایانی لیگ، به عنوان پاداش، خارج از قرارداد دریافت کرده است و مدیران پرسپولیس سقف قرارداد را دور زده‌اند که این کار تخلف آشکار محسوب می‌شود و فدراسیون فوتبال باید آن را پیگیری کند.

سایت روزنامه خبر ورزشی درباره این اتفاق یک مساله عجیب را مطرح کرده است. این سایت نوشته است: «با وقوع این اتفاقات، شایعه‌ای در تبریز پخش شده است که شکایت باشگاه مس از تیم تراکتور به خاطر بازی دادن علیرضا بیرانوند، با درخواست رضا درویش، مدیرعامل تیم پرسپولیس انجام شده تا علیرضا بیرانوند و تیم تراکتور را نقره داغ کند. در ادامه هم محمدرضا زنوزی برای پاسخ این حرکت رضا درویش، فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند را به رسانه‌ها داده تا منتشر کنند و تلنگری به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بزند که در صورت ادامه شیطنت و سنگ اندازی‌های رضا درویش علیه تراکتور، در آینده افشاگری‌های بیشتری خواهد کرد.»

درباره شکایت باشگاه مس از تراکتور باید منتظر رای شکایت پرسپولیس از بیرانوند و تراکتور باشیم. تازه بعد از آن هم مشخص نیست نتیجه بازی مس و تراکتور تغییر کند. چرا که سازمان لیگ به هر حال کارت بازیِ علیرضا بیرانوند را صادر کرده است.

اما چیزی که مشخص است این است که صورت صحت شایعات اخیر، جنگ بزرگی بین مدیران تیم‌های پرسپولیس و تراکتور شکل گرفته که ادامه هم پیدا خواهد کرد.

1359