ایمان عالمی چطور سرپرست استقلال شد؟ با اسم پسر ناصر‌حجازی بازی شد!

ایمان عالمی چطور سرپرست استقلال شد؟ با اسم پسر ناصر‌حجازی بازی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- انتخاب ایمان عالمی پس از مدتها به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال نهایی شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از کناره‌گیری علی سامره از سرپرستی استقلال که در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم به دلیل اختلاف های عمیق او و جواد نکونام اتفاق افتاد استقلال روزهای عجیبی  را سپری کرد. 

تا مدتی نصرالله خواجه گیری وظایف سرپرستی استقلال را انجام می‌داد اما پس از این که هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال شد خیلی زود و در اولین اقدام علی خطیر مدیر عامل این باشگاه را شبانه برکنار کرد و خواجه‌گیری در اعتراض به این تصمیم هلدینگ از سرپرستی استقلال استعفا داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که فقط 5 هفته تا پایان لیگ برتر مانده بود. در آن زمان باشگاه استقلال اعلام کرد آتیلا حجازی پیشکسوت تیم استقلال و فرزند اسطوره این تیم، ناصر حجازی  به عنوان سرپرست در این تیم فعالیت خواهد کرد اما هیچ وقت به صورت رسمی این خبر اعلام نشد.

این خبرغیررسمی با حمایت و استقبال هواداران تیم استقلال مواجه شد اما پس از چند روز گفته شد آتیلا حجازی مشکل مجوز فعالیت دارد و اجازه حضور روی نیمکت استقلال را نخواهد داشت!

به هر شکلی که بود فصل با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید. بعد از پایان فصل هواداران استقلال انتظار داشتند مشکل فرزند اسطوره باشگاه حل شود و او در فصل جدید به عنوان سرپرست بتواند روی نیمکت این تیم بنشیند اما اتفاق دیگری افتاد.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر این که ایمان عالمی دیگر پیشکسوت استقلال به عنوان سرپرست، روی نیمکت تیم استقلال خواهد نشست و حضور آتیلا حجازی برای فصل آینده در این تیم منتفی شده است.

اما ظاهرا این اتفاقات به همین سادگی هم نیفتاده و پشت پرده داشت است. سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «این اتفاق در حالی افتاد که نزدیکان پسر اسطوره استقلال می‌گویند مشکل مجوز آتیلا حجازی ۱۰ روز مانده به شروع لیگ برتر حل شده بود و ایمان عالمی در حالی به عنوان سرپرست انتخاب شد که پسر ناصر حجازی مشکلی بابت نشستن روی نیمکت استقلال نداشت.»

به نظر می‌رسد با بروز این اتفاقات و بولد شدن نام آتیلا حجازی، از شهرت ناصر حجازی و محبوبیت او و فرزندش سواستفاده شده تا افرادی که آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست اعلام کردند به مقاصد خود برسند و فشار هواداران را از روی خود کم کنند.

خبر ورزشی در انتهای این گزارش کوتاه نوشته است: «شنیده می‌شود در خبری که آتیلا حجازی از باشگاه استقلال گرفته از داخل این باشگاه به آتیلا حجازی گفته‌اند گویا جواد نکونام سرمربی این تیم مخالف حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال است و به نظر می‌رسد پس از کم شدن فشار هواداران از روی کادر فنی، نکونام اعلام کرده دیگر نیازی به حضور حجازی در تیم خود ندارد. به هرحال با انتخاب ایمان عالمی به عنوان سرپرست، باشگاه استقلال پرونده همکاری با آتیلا را بست.»

اتفاقاتی عجیب و باورنکردنی که نشان می دهد در فوتبال ایران دست بالای دست بسیار است!

1359