خوشحالی پپ گواردیولا از دیدار دوباره دستیار سابق خود در چلسی

خوشحالی پپ گواردیولا از دیدار دوباره دستیار سابق خود در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار حساس مقابل چلسی در هفته نخست لیگ برتر انگلیس به گفتگو با رسانه های پرداخت‌.

به گزارش فوتبالی،‌ مطابق خبر وبسایت اسکای کنفرانس خبری پپ گواردیولا پیش از دیدار با چلسی برگزار شد و این مربی در مورد دیدار دوباره دستیار سابق خود انزو مارسکا در این دیدار گفت:"من خوشحالم که دوباره او را می‌بینم. چند هفته پیش در آمریکا انزو را دیدم و منتظر دیدار دوباره او هستم. کاری که انزو در لسترسیتی انجام داد، بی نظیر بود و واقعا به او تبریک می گویم. در مورد نکاتی که در مطبوعات شنیدم باید بگویم تأثیر من در صعود دوباره لسترسیتی صفر بود. من هیچ گلی نزدم و هیچ مهار توپی نداشتم و من فقط به دستیاران خود اطلاعات می‌دهم و آن‌ها یاد می‌گیرند. این یک یادگیری دو جانبه است و موفقیتی که دیگران به دست می‌آورند، کاملا متعلق به آن‌ها است و من برای انزو واقعا خوشحال هستم."

پپ گواردیولا درمورد شرایط رودری برای آغاز فصل لیگ برتر انگلیس هم افزود:  "او در تمرینات حضور دارد، اما نمی‌دانم هنوز شرایط بازی را دارد یا نه و باید ببینیم بعد از تمرین آخر چه وضعیتی دارد. البته باید بگویم رودری هیچ شانسی برای حضور در ترکیب ثابت بازی روز یکشنبه ندارد اما شاید به عنوان جانشین بتواند دقایقی بازی کند."

پپ گواردیولا در نهایت درمورد جذب بازیکن جدید ادامه داد: "باید ببینیم چه پیش می‌آید اما من واقعاً از تیمی که دارم راضی‌ هستم. ما می‌توانیم تا ژانویه به همین شکل ادامه دهیم، اما شاید هم چند بازیکن اضافه کنیم. "

۱۰۰۹