مذاکره استقلال با بلانکو برای توافق بر سر مبلغ جدید/ جدایی منتظر محمد قوت گرفت

مذاکره استقلال با بلانکو برای توافق بر سر مبلغ جدید/ جدایی منتظر محمد قوت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال در تلاش است تا مشکل برخی بازیکنان خارجی خود را حل کند.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال روز گذشته به مصاف شمس آذر قزوین رفت و موفق شد در بازی بیرون از خانه 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

این درحالیست که غیبت برخی نفرات مانند بلانکو و اندونگ، از مشکلاتی بود که سرمربی تیم در کنفرانس خبری اعلام کرد نگرانی زیادی بابت این مساله دارد.

درمورد بلانکو اصل ماجرا این است که قرارداد او یکساله بوده و بر اساس الحاقیه، در سال دوم با افزایش مبلغ قابل تمدید است. به همین خاطر باشگاه استقلال باید درمورد مبلغ جدید با این بازیکن آرژانتینی به توافق برسد و به همین خاطر مذاکره باشگاه با وکیل او در جریان است.

دیدیه اندونگ بازیکن گابنی استقلال نیز به دلیل نرسیدن ITC‌ موفق به اخذ مجوز بازی در لیگ برتر نشد. باشگاه استقلال در تلاش است تا ظرف امروز و فردا ITC این بازیکن را دریافت کند تا این بازیکن مشکلی برای بازی در هفته دوم نداشته باشد.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد کارت بازی برای منتظر محمد صادر نشده که این مساله به احتمال جدایی قطعی او از جمع آبی‌های تهران قوت می‌بخشد. ضمن اینکه دروازه‌بان بوسنیایی استقلال نیز به طور قطعی از این تیم جدا شده است. همچنین قرار است نام کوین یامگا فعلا تا نیم فصل از لیست تیم خارج شود.

به جز این نفرات، سیلوا، ماشاریپوف، زیلیکیچ و کاکوتا مشکلی برای بازی ندارند و به این ترتیب استقلال تنها مجاز به داشتن 2 بازیکن خارجی دیگر است.

شاگردان جواد نکونام طبق برنامه اعلامی روز جمعه دوم شهریور میزبان ملوان بندرانزلی هستند. سرمربی آبی‌ها امروز برای یک سفر زیارتی راهی کربلا شد و قرار است امشب به تهران برگردد.

1999