آرمان رمضانی جانشین مناسب بلانکو؛ زلاتانِ آبی!

آرمان رمضانی جانشین مناسب بلانکو؛ زلاتانِ آبی!

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی در دیدار روز گذشته استقلال برابر شمس‌آذر گلزنی کرد تا نشان دهد که می‌تواند جانشین مطمئنی برای گوستاوو بلانکو باشد.

به گزارش فوتبالی، استقلال روز گذشته در چارچوب هفته اول لیگ بیست‌وچهارم برابر شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. آبی‌ها در دیدار روز گذشته چند بازیکن مهم خود مانند ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را در اختیار نداشتند اما به هر روی با درخشش سایر نفرات به پیروزی ارزشمندی رسیدند.

درحالی که همه انتظار داشتند گوستاوو بلانکو در ترکیب اصلی استقلال حاضر باشد اما بنا به دلایلی که حتما در جریان آن هستید، مهاجم آرژانتینی نتوانست جواد نکونام را همراهی کند و برای همین آرمان رمضانی به ترکیب اصلی استقلال رسید. رمضانی عملکرد خوبی در دیدار روز گذشته آبی‌ها داشت و گل اول را به‌ثمر رساند تا نشان دهد همیشه می‌تواند به تیم کمک کند.

فصل گذشته هم مشابه این سناریو رخ داد، گوستاوو دیرتر به تیم اضافه شد و آرمان در فرصت‌هایی که به او رسید، خود را ثابت کرد. رمضانی همیشه دور از حاشیه بوده و زمانی هم که تیم به این بازیکن احتیاج دارد، وارد صحنه می‌شود و تاثیر خود را می‌گذارد. باید این نکته را در نظر داشت که با غیبت بلانکو، رمضانی تنها مهاجم تخصصی استقلال است.

باید دید در ادامه فصل و البته مصاف با ملوان، آرمان باز هم می‌تواند گلزنی کند یا نه. بازیکنی که شرایط عجیبی را در فصل نقل و انتقالات تجربه کرد و حتی با دستور نکونام از استقلال جدا شد و به برنامه فوتبال برتر رفت و مصاحبه گلایه واری هم ار نکونام کرد اما فصل پیش، وقتی استقلال مهاجم گیرش نیامد، دوباره به این تیم برگشت.

۵۷۹۳