توضیح آرتتا راجع به عملکرد آرام آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی

توضیح آرتتا راجع به عملکرد آرام آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال درباره عملکرد آرام و بی سروصدای این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با خبرنگاران گفت و گو کرد. 

به گزارش فوتبالی، توپچی های لندن در این تابستان 2 خرید انجام داده اند. در ابتدا قرارداد داوید رایا، سنگربان اسپانیایی را دائمی کردند و سپس ریکاردو کالافیوری را با رقم 42 میلیون پوند از بولونیا خریدند. در سوی دیگر، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس با محمد الننی و آرتور اکونکو قطع همکاری کرد و امیل اسمیت رو را با قیمت 34 میلیون پوند به فولام فروخت. آرسنال همچنین به میکل مرینو هافبک اسپانیایی سوسیداد لینک شده و گفته می شود تا پایان ماه آگوست، او را می خرد. 

آرتتا به خبرنگاران گفت: "بعد از پایان فصل قبل، ما دو هدف داشتیم. اولین و مهم ترین هدف ما این است که هنوز عاشق بازیکنانمان باشیم. سپس اگر فرصتی در بازار بود، حتما به آن نگاه خواهیم کرد. همانطور که در ابتدا گفتم، هدف اصلی ما این است که بازیکنان پیشرفت کنند و به سطح جدید برسند. طوری بازی کنند که اصلاً در رویا هم نمی دیدند."

توپچی های لندن هنوز 2 هفته تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی وقت دارند تا ترکیب خود را تقویت کنند. آن ها روز شنبه در اولین بازی خود در لیگ برتر به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

4416