نظر سرمربی لیورپول درخصوص شایعات توافق ستاره کلمبیایی با منچسترسیتی

نظر سرمربی لیورپول درخصوص شایعات توافق ستاره کلمبیایی با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - آرنه اسلوت سرمربی هلندی لیورپول درباره آینده لوئیز دیاز و توافق او با بارسلونا و منچسترسیتی با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدت طولانی است که بارسلونا به جذب لوئیز دیاز کلمبیایی علاقه مند است و هفته گذشته ال چیرینگیتو ادعا کرد وینگر لیورپول با منچسترسیتی به توافق رسیده و می خواهد قراردادی 5 ساله با این باشگاه امضا کند. دیاز بیست و هفت ساله تا سال 2027 با لیورپول قرارداد دارد و به نظر می رسد یکی از مهره های کلیدی اسلوت برای فصل 2024-25 باشد. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه لیورپول در اولین بازی فصل به مصاف ایپسویچ تاون، تیم تازه وارد به لیگ برتر می رود. آرنه اسلوت در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص آینده دیاز گفت: "وقتی من وارد شدم، همه درباره فوتبال حرف می زدند و البته درباره دیاز هم شایعات را شنیدم، اما تعجب نکردم. آیا اصلاً کسی هست که شما درباره اش حرف نزنید؟ آینده او با ماست. من چیزهای زیادی از او در تمرینات دیده ام و از او خوشم می آید.او تاثیر زیادی روی لیورپول گذاشته و امیدوارم در این فصل نیز به درخشش خود ادامه دهد، چون حساب ویژه ای روی لوئیز دیاز باز کرده ایم."

4416