نکونام در افتتاحیه لیگ برتر؛ تنها دو برد!

نکونام در افتتاحیه لیگ برتر؛ تنها دو برد!

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام قرار است برای هفتمین فصل متوالی در رقابت‌های لیگ برتر سرمربیگری کند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از کلی حرف و حدیث و در حالیکه نکونام هیچ شانسی برای ماندن در استقلال نداشت، سرانجام مدیران هلدینگ خلیج فارس مجاب شدند که یک فصل دیگر جواد نکونام را در سمت خود ابقا کنند و استقلال را با تفکرات او به جنگ با رقبا در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا بفرستند. 

نکونام که به جز استقلال، سابقه هدایت کردن تیم‌های نساجی و فولاد را در رقابت‌های لیگ برتر دارد حالا قرار است امروز برای هفتمین فصل پیاپی در بالاترین سطح فوتبال ایران مشغول به کار شود و این‌بار مصمم‌تر از همیشه به دنبال قهرمانی باشد. 

نکونام به جز یک فصل که آن هم به لیگ بیست و یکم بازمی‌گردد، در همه فصول از ابتدای مسابقات هدایت تیم‌های خود را عهده‌دار بوده که در نوع خودش اتفاق خوبی برای او تلقی می‌شود. 

جواد نکونام در اولین بازی‌های هر فصل بر روی نیمکت تیم‌های خود نتایج چندان خوبی کسب نکرده است. به طور کلی در این 6 فصلی که او در لیگ برتر سرمربیگری کرده در بازی‌های ابتدایی تیم‌های نساجی، فولاد و استقلال به 2 برد، 2 مساوی و 2 شکست رسیده است!

نکونام فصل گذشته در اولین بازی فصل خود بر روی نیمکت استقلال موفق شد به یک برد پرگل با نتیجه 3 بر صفر دست پیدا کند و حالا امیدوار است در بازی با شمس آذر هم چنین اتفاق خوشایندی رقم بخورد.

9098